e. Bond
Hej :P
Jag är lite nyfiken vad det finns för avkommer ute på banorna efter russhingsten Bond!
Vet du kanske något mer spännande om honom, så skriv gärna!
var han startad? Rekord? :)
MVH Lina
Jag vet en som finns här i Boden, det är Hults Ramir, en liten russgosse på 3 år som Martina Svensson äger :)

Min kompis äger Silvio, 11-årig vallack med ett rekord på 2.00,2. Bara 2 ynka tiondelar kvar till 2.00-gränsen :).
Detta är en väldigt trevlig ponny, världens snällaste med sådanna som inte kan så mycket och en riktigt busponny med dom som han känner ha kontroll. Har lärt ett antal ungar hur man kör häst. Han är stallets veteran och maskot som håller ordning på märrarna i hagen ;)!

Bond 438, h f. 1984, e. Vagabond, u. Bessi e. Klippman
rekord 1.51,4 volt, 1.49,1 auto
Bond är helsyskon med bl.a. Felicia Fri och Frida Fri (derbyvinnare).
Några avkommor efter Bond med sköna namn: Equuleus (coolaste namnet). Magnum Sak (självklart en hingst - med det namnet). Choklaa (förmodligen rätt söt?). Hults Etna (som kanske kommer att gå fram som ett vulkanutbrott på banorna i år?).

#8 Det är nästan lite äckligt vad lika våra är.

#10 hahaha :P
#11 Haha men d e ju sant x) Men han är väldigt söt endå min lilla älg :)

Vi har Evita e,Bond. Gick 2.01 som 4åring, var 3a i femårsmästerskapet, rek 2.00.1. Hon har även funkat bra i aveln och lämnat Båtares Dina (e Korsnäs Brådis) rek 2.14 (3 år)Dessutom skall Evita göra comeback 2008.Och givet är målet en förbättring av rekordet.
Och så är supertanten Gervides Trund rek 1,48 dräktig med Bond-fölar i slutet av maj. Trund har ju redan lämnat Raskens Victor rek 1,54 och Vera rek 1,52-så jag hoppas allt går bra med fölningen o att det blir en liten kanon!!!

Kul att de lite avkommor från bond.
Själv har jag en 2åring.Hults Raptor, u:Hults Axmira ue:Axel. Han kommer ut på banorna nästa år,förhoppningsvis :P

Kul att se lite avkommor från bond.
Själv har jag en 2åring.Hults Raptor, u:Hults Axmira ue:Axel. Han kommer ut på banorna nästa år,förhoppningsvis :P

jag har en du ser henne på bild på min sida Sävrarps Zingoalla hon är fem iår och ha rekordet 2.23.9
Bond har en egen hemsida…
#22 Är de din? :O

#15 och #18 Ni vet väl att dom fick en halvbrorsa förra veckan?

H Calvero -99
e:Bond u:Didi Ross- Munter
rek. 1.55,7 15900:- 42st 11-7-3
Envis ponny som alltid gör sitt bästa<3 Siktar i år på Elitloppet;)
#27 han verkar vara lik sin bror i sättet… :P

Haha..ja, de är väl vagabond som ligger bakom humöret på dom;)
Hehe antagligen, Bonzon va snäll o lydig som 3åring..sen gick d bara utför..nu är han stark som en oxe och göra oftast som han vill när man kör honom hemma o på banan :)..men man kan verkligen inte tycka illa om honom för han har så otroligt goa o oskyldiga ögon…:)
Vi ses kanske i elitloppet! :)

Ska du oxå dit:P vad har han för pengar på sig då?
Kanske, fast inte me Bonzon, han har bara 9750kr så han hinner nog inte komma upp i 12000 till slutet av maj. Tänkte mer på Rosalind Ernst :) hehe

Jag har ju haft en liten galning, är tillbaka hos sina ägare nu o jag ska fortsätta tävla henne men min tid räckte inte till att träna o då fick hon åka hem igen.. :)
Quinett Mo -02
e:Bond u:Arissa Roll
Busig tjej, otroligt envis vill oftast lite mer än benen klara så de har varit mycket galopp hittills men springa kan hon egentligen.. Rekord: 2.24,5 om jag inte minns fel..

#26 haha jadu, vet ej men hinner gör jag iaf xD
har bara haft henne några dar än så länge :P
#35 Så kul! Är hon startad? Lycka till med ytterligare en till då x)!
aa jätte kul :D nej hon är ostartad!

aha :D cooolt