Världsrekord kat A?
Vem är det som har världsrekord i Kat A? :)
har hjärnsläpp på namnet, det är en finsk häst. jag tror det är han som har det ^^
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Golda Apache är det väl? :) på 1.59,
#2 han var det jag menade :) han vann elitloppet 08(?)
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#2 Men tiden är ju typ 1.58 tror jag.. :))
Det är Golda Apache (en hings från finland) som erhåller välrdsrekodet på 1.59 
#5 Jaha jag trodde att det var 1.58 och något mer… Men tävlar den hästen fortfarande?? Och jur gammal är den då?? :D
#6 vet faktiskt inte det
GOLDA APACHE är nu 14 år och tävlar fortfarande i Finland.
Golda Apache, finsk hingst född 4 juni 1997, e Abbe - u Tytti - ue Opan, har världsrekordet för kat. A.
Aktuell statistik för denna unika häst, inklusive senaste starten och vinsten den 18 oktober på Teivo utanför Tammerfors:
167 starter - 117 - 26 - 7 - insprunget 24.198 Euro (211.326:-)
Rekord: 59.3a och 2.00,8v - båda från 2007

Golda Apache startat inte mer, han slutade till sin hemmabana Tammerfors 18/10-2011.
#10 HERRE GUD VILKEN HÄST!
Ja collt att ha en sån häst du! :D
8# är det Röding som vinner där? :) isf han har vi haft hemma för några år sen.. :D
#11 men vad då, har den slutat att tävla nu? Tycker dom att han är för gammal? :D
#8 är det Golda Apache som är den helbruna eller är det den med olika färgersom har brun, vit och flöckar på sig?? Vem är det då?? 
#15 Golda apache är fuxen, skäcken på bilden är Röding, som det året vann Elitloppet 
#16 okej en fin häst! Vet du om hon har fått några avkommer? :D
Har hennes barn också blivit bra då elller?? :D
#17,
Båderöding & golda apache är godkända avelshingstar.
Jag ägde en efter Röding som jag fött upp, sålde henne för lite mer än ett år sen, Erikas sip of Bunnahabhain
#18 jaha, vad har hon gått då?? :D
# 19, som 3åring gick hon 2.49 i kriteriet, som 4 åring gick hon 2,41 i derbyt, nu har hon 2.39 i rek. o är 7år.
#20 jaha vad kul! :D
Röding var jätte kul att köra hade han hemma hos oss för det var ju louise gustavsson som ägde han innan och då när hon slutade så tog vi över honom och han var så himla mysig.. :) men nu har vi inte han kvar längre och jag vet inte var louises pappa sålde han till och jag har inte sätt honom på typ tre år ;( saknar han jätte mycket.. :'(