Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 764 ggr
Helenas-Margit
0

Registrering

Om jag skall registrera ett russ så det får starta. hur går jag tillväga. Behöver hästen vara chippad och ha pass osv.. Berätta. Jag har ingen aning Räcka ut tungan

amandahandersson
0

Du kopierar stamtavla och ägaruppgifter från passet, sen kopierar du ett mätintyg! Skicka med en träningslista också, där du skriver in en ny häst i din träning :)

Jag själv väntar på att få en shettis reggad just nu ;p vet nån hur lång tid de tar??

Trav_
0

#1 det tar ca 1 vecka.. Man får inget svar eller nått om det är klart.. Man får själv ringa om man vill ha reda på om det är klart..

amandahandersson
0

#2, okok ^^ ringde idag, ylva var int där ;p

Förresten #0, såg i din dagbok att din nya pålle hete Lucky Luke? Om det stämmer så är det namnet mest troligen upptaget (A) Min nying heter nämligen också detsamma ;)

amandahandersson
0

#2, okok ^^ ringde idag, ylva var int där ;p

Förresten #0, såg i din dagbok att din nya pålle hete Lucky Luke? Om det stämmer så är det namnet mest troligen upptaget (A) Min nying heter nämligen också detsamma ;)

Millaaann
0

#4 då heter en av era hästar Lucky Luke II :) antar att det blir den som registrerade sin häst sist som får det namnet..

Helenas-Margit
0

hihih, min heter bara lucky. men hon e såå cool precis som lucky luke, så ja kallar henne för lucky luke :)

Millaaann
0

Heheh jahaa okeyy då så :P

amandahandersson
0

Haha okeej ;) Finns det någon Lucky Luke nu?? Tänkte om min dumbom får heta Lucky luke II ändå?? x)

jonasjo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Shettisen vi leasar heter igentligen bara Sindy men det var visst så många som hette så, och då vart det att lägga till en bokstav och det vart ett O eftersonm vi heter Olofsson i efternamn Flört så det vart Sindy O.

När vi reg henne förra året (hon var inte det när vi låna henne) tyckte jag det gick ganska fort att få det fixat

Sindy nr 7 på bild

crazycattiz
0

#8 både Lucky lucke och Lucky luke II finns redan dom som heter..

amandahandersson
0

Lucky Luke var ledigt, nu är han reggad travpålle :D ;)

fan_idole
0

Kontakta SPTF (Ylva Lagervall) så får du riktiga svar på alla frågor du har.

**STC/SPTF
**Hästsportens Hus, 161 89 Stockholm

Tel kundtjänst: 08-627 21 20
Telefontid: 8.00-16.30 vardagar
e-post: kundtjanst@travsport.se

Tel Hästsportens Hus vx: 08-627 20 00
Telefontid: 8.30-16.30 vardagar

Fax SPTF: 08-799 28 99