Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 827 ggr
SkMajs
0

Umeå 6 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

yeeha!

snart är det dax för Umeås första heldag! Jag ska bla. ha med båda mina hästar och hur tycker du att startlistorna ser ut för din häst? Vem vinner och vem försvinner ? ;)

Ses då ! lycka till..

amandahandersson
0

Juppes första lopp sög, andra dög ;) haha ;)

Nee, men första loppet anmälde jag till bara för att tävla, man far int 60 mil till en rätt så dålig bana för ett lopp.. Andra loppet ser lovande ut, bara Näsvallens Pors och Bäckdalens Monzun i vägen ^^

SkMajs
0

haha exakt! jag har ju som tur va inte 60 mil till Umeå, men jag har ju starka motståndare. Inte minst Pors, skellefteå ekipage som rår om honom, kan säga det att jag försökte kvala honom förra året! om man tycker att en häst schenar och sparkar i vagnen så har man inte sett den hästen . han var verkligen tuff att köra in! men dom lyckades familjen Ronneklev. och han har ju verkligen haft tur Pors med lopp. dom anmäler till penningalopp. eftersom han är snabb och inte har mkt pengar. med 8 starter och 7 vinster en diskning.. på det har han fått in 5000.. inte dåligt säger ja!

PippiL
0

#1 Juppe har ju ett bra lopp. Lycka till!

Det andra var väl nog så tufft. Men å andra sidan får du ju en toppen matchning, och med penninghcp spelar det ju inte roll om du får nytt rekord. Så kör så det ryker. Du kanske blir snabbast där hemma i morron, han verkar ju vara i topp form  Flört

FridaSimonsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Advocat är också i toppform man ska aldrig räkna bort han ^^ NOG FÖR ATT HAN INTE STARTAR, heheh :)

bidlden jag å ogge:D

jenniferaronsson
0

jag har två ganska hyffade lopp, jag siktar på

plaecring i båda och ev en seger kanske ^^

Men Marina kan dock känna sig sist :)

crazycattiz
0

För er som inte fått programmet hem i brevlådan finns det att ladda ner på http://www.travinorr.se/files/umaker/program-umaker-maj.pdf

Självklart finns det program att få på plats oxå!

amandahandersson
0

#3, Juppes toppform vet jag int om den sitter längre ;) Så vi tävlar utan toppformig-häst x) Men ja, han är som han blev x)

#4, varför dra upp Advocat? ;p

amandahandersson
0

Juppe är tippad 2:a i lopp 10 x) Sen är han "outsider" i lop 2 ;) HAHAHA ;)
Vi får hoppas den där 2a platsen blir verklighet, för då blir Juppe den shettis med mest pengar i klubben ^^ Sen i lopp 2 statsar vi kanske på en snabbare tid… ;)
Menmen, formen går att ifrågasätta…
Satsar i stället på att ha honom i TOPPTRIM till bdeon den 15e juni =)