Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1202 ggr
[Elsastubin@live.se]
0

Pokaler, Täcken och Rosetter??

Nu när man vinner, får ju det segrande ekipaget ett fint täcke, pokal, och en rosett. 1:an 2:an och 3:an får pokal och rosett osv.

Men jag har hört talas om att täcken, pokaler och rosetter till det segrande ekipaget kommer att bli borta?

Tycker ni att det låter som en bra idé att dom sakerna blir borta eller vill ni ha kvar dom? :)

STÄMMER DET ATT DOM BLIR BORTA? :)

ryttarn
0

Nej, det finns ingenting som säger att detta ska försvinna. Däremot finns det en massa hysteriska spekulationer från vissa håll vad som kommer hända med ponnytravet när ST tar över. Men ur mitt perspektiv handlar det om hysteriska spekulationer……

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

[Elsastubin@live.se]
0

Okej, ja jag har också sett att det finns många "diskutioner" om det just nu…  Jag har ingen aning om det dom säger är sant, nu när ST tar över….

Tusen
0

#" Nej, det är inte sant.Du har missuppfattat det som skrivits här i fokus. Folk funderar på hur klubbarna ska ha råd med täcken, pokaler och rosetter om man inte ska ta någonstartavgift. Det är ingen som sagt att det blir så, oavsett hur det blir framöver.

[Elsastubin@live.se]
0

#3 okej, nej jag har nog fått fel uppfattning.. ;)

HelWes
0

Inom stortravet är det ju bara ettan som får rosett , hederspris och täcke. Hoppas verkligen vi får ha kvar det som det varit i ponnytravet. Det är ju inte alla som vinner, men med tre priser är det ju nästan lika roligt att va tvåa och trea.

[Elsastubin@live.se]
0

Ja, håller med, vill också ha kvar det… :)

MagganS-B
2

Vad jag vet så är för det mesta täckena sponsrade, inget som betalas av klubbarna! Det går säkert att få tag på hederspriser den vägen också, i alla fall försöka. Rosetter får väl köpas för medlemsavgifterna…..är ju inte så stor kostnad! Allt går med lite god vilja!

[Elsastubin@live.se]
1

#7 skönt att du är så possitiv, gillar sånt! Flört

MagganS-B
0

# 7 Tack Elsa! Flört

ekbacka
0

Hej

Det är mycket snack nu. Jag kommer ihåg när dom skulle ta bort prispengar för barn upp tom 12 år. Vilket liv det blev, men med facit i hand….. Det var många kuskar som var äldre som körde dom loppen ändå.

Nu reagersr folk likadant. Men det är ju vi i klubbarna som får se till att barnen ändå får sina pokaler, rosetter och täcken. Jag tycker att vi väntar och ser vad som händer.

Och detta med propparna, där får vi väl se till att diskutera med dom berörda så att dom förstår vår syn på pengahcp och rekordhcp.

SkrattandeFlörtGlad