Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 515 ggr
Colt
0

A2 på Romme

Går det A2 på romme nu???

Trav_
0

Det är väl inte direkt konstaterat än men dom misstänker det… Det är vissa stall som är isolerade..

Colt
0

Okej!

Mixie
0

Fan det finns ju överallt nu..

//Mickan

PippiL
0

va less man blir…… Ledsen

Absolut_Luks
0

Har fastlandet fortfarande inte blivit av med A2'n?!

Trav_
0

Om jag var ni som skulle dit så skulle jag inte åka!!! Hade jag vetat att det var a2 där i måndags hade vi aldrig åkit…Det är en jättestor risk att åka.. Våran häst har visat sig lite loj nu hon så för guds skull hoppas vi att det beror på värmen..Ett bra RÅD åk inte till banor där dom har stall islolerade för A2…

divansson
0

Tävlingarna borde ställas in i typ två-tre veckor.. eller tills A2:n inte finns kvar.. den förs ju bara runt Överallt! det går inte att få stopp på den genom att bara isolera stall och det dom nu tror!! Helt jädra sjukt!!

Trav_
0

Romme är inställt för er som inte sett det…

jessssica
0

ja jag tkr också att de borde ställa in så att inte NÅN får åka dit då, varken stora lr små travare, för det går ju bara runt o runt o runt, fattar inte varför dom hära smittkyddskontrollant/veterinärerna låter det gå igenom så att man får åka dit o tävla samma dag, men inte åka dit å köra provlopp o så, då borde de juh skippa tävlingarna också…:(

Epos_best
0

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!

DET ÄR INSTÄLLT :@

HATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA A2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

divansson
0

#10 Vadå nej!!!??? jag tycker det är SKITBRA! tänk på om du åker dit och tävlar så blir din ponny sjuk! hällre stå över en start än att få hästen sjuk så att man lä stå över Flera starter..

Lucas_W
0

#11 men jag tror hon menar att hon HATAR A2

tearsofmemories
0

Synd att de va inställt, men de e lika bra så att de int blir smitta…

Apus
0

aa det finns nya lopp o va med i… inte så roligt och åka på A2 o va borta ett par månader

Apus
0

aa det finns nya lopp o va med i… inte så roligt och åka på A2 o va borta ett par månader

SimbaPebbles
0

håppas det går bort a 2 jag ska ditt och tävla med chingachok och jag får ej åka ditt om det fortsätter vara det:(

Epos_best
0

#12 yes lucas, du har RÄTT. Flört

såklart jag menade HAAAAAAATA A2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hampee_
0

KOnstaterat A2 på romme tråkigt någ, SKulle ju PRAOA däääääääääääär!!!!Ledsen

jessssica
0

triist me a2 hela tin…:( :(

#18 ja har praoat på romme å, i John Byströms stall :P:):D

bonnieemme
0

ja det får a2 på romme inge kul

Geminii
0

men varför ställer de bara in ponnyloppen och inte stortravs loppen när det är smittorisk för A2???

Cherriese
0

#21 pengar kanske? jävligt idiotisk (vi hade ju samma på hd) men det är så de tänker..

thilda-
0

vi har inget på solänget ännu. vad jag vet! :)

SofiaLindh
0

#21 därför att Tommy Erikssons stall som är drabbat ligger precis i närheten av ponnystallet och andra stall som ponnyerna brukar få stå i när det är insprängt. Det var till och med avstängt runt hela det området. Det fanns helt enkelt inte plats för ponnyerna. Kan ju finnas andra orsaker också..

FridaSimonsson
0

BODEN ÄR FRISKFÖRKLARAT :D NU KAN HÄSTARNA STARTA:D

jessssica
0

Vad jag har hört nu så verkar det som att de hästar som har var sjuka håller på att bli/ är friska nu, och att en del stall som har vart isolerade kanske inte behövde vara det nästa vecka…Men att de kommer vara isolerat den här veckan…:/

Dolores
0

Misstänkt på Mantorp hos C.Svensson