Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 2544 ggr
Saaandberg
0

Startklar russvalack säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Turbo B -02
08,1 M - 10,7 K (satt i monté) - 11,1 AK , 4200:-

En underbar russkille med mycket kvar att ge på banorna, han har sänkt sitt rekord varje säsong.
Han kräver dock en van hand, även om han är jättesnäll kan han vara lite tuff så som de flesta russ är. 
Han har gått både vagn och monté, i montén har han gjort fyra starter, med en andra placering, två tredjeplaceringar och en diskning. Var jättefin de två senaste starterna på halmstad för två veckor sedan. 
Han går överallt, inte rädd för något. 

**Säljes endast pga övergång till stor häst, och för att jag ska plugga borta i tre år och inte kommer ha tid för honom. 
**

Gott hem viktigast av allt!

Frågor eller liknande, ring gärna! 

Beatrix Sandberg, 0735-358924

JoSsAn1997
0

Hur är han att köra ? (:

Saaandberg
0

Han är jättesnäll! 
I loppen kan han vara ganska pigg men inte dum.

Saaandberg
0

#Putt putt :) 

Han älskar att bli riden i skog och mark, hoppar fint och tycker det är roligt :) Skulle även kunna tänka mig att sälja honom som körponny. Han älskar att arbeta och kan ju sin kusk/ryttare så otroligt mycket.

JoSsAn1997
0

du är bara intresserad av att sälja honom eller ?

Saaandberg
0

Det är ju det problemet att jag ska flytta och plugga i tre år, och då kommer jag inte kunna ha honom. 

Sen att jag kan tänka mig låna ut honom på prov i säg, 2-4 veckor är ju en annan femma. Men jo, jag vill nog tyvärr sälja honom..

Saaandberg
0

#putt putt

Saaandberg
0

#Puuutt!

Verkar inte vara roliga tider att sälja hästar i…

sagaivarsson
0

Hej! Jag är jätteintresserad ang. Turbo B! Var står han? alltså då menar jag, vart i Sverige? Jag är från Visbytravet, har sysslat med trav över 10 år. Är som sagt väldigt intresserad så hör gärna av dig via mejl på flumbarn@live.se eller släng iväg ett sms till 0737345333. mvh Saga

ThelmaR
0

Jag söker efter ett russ.. Hur stor är han?

ryttarn
0

Jag tror inte denna annons är aktuell längre….. Har för mig att Turbo B finns i Norland någonstans numera…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Qalaspuff
0

Om det är samma häst som Ellen Nyström tävlat, japp, han står i Boden så vitt jag vet.

Saaandberg
0

Ja, min älskade kille står hos Bodens ponnytravskola, han hade en helt otrolig säsong där uppe och allt funkar jättebra!
Synd att de är så långt dock…