Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 528 ggr
Nitro
0

Pratglada pållar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni också hästar som försöker lära sig att bli operasångare? ;)

thilda-
0

haha nae :P min e tråkig :P hon säger typ aldrig nå :P

FridaSimonsson
0

Karl oskar och Kålkulla Advocat pratar nästan hela tiden :)

Valkyria
0

Ella har en viss förmåga att se ut som hon skrattar istället för gäspar! Men någon sång har det inte blivit än ;)

equuleus
0

Min ponny pratar hela tiden med oss, han tror det kommer mat på löpande band om han skriker så fort någon går utanför huset :) Har aldrig träffat någon ponny som pratar så mycket som han gör.

Miii4
0

Vår Zamir pratar oavbrutet. Gnäggar, muttrar och mummlar :) Han är väldigt pratglad av sig den pållen.
Han pratar när han vill ha mat, flocken är i oreda, när man ska hämta någon i hagen. när man ger sig ut på träningmed någon annan, när man mockar osv xD

olivialundgren
0

**Daim pratar hela tiden,för han vill ha mat.& när han är själv i hagen
**

men Zoylett,pratar nästan heeela tiden, (fat itne när hon vill ha mat)hon låter som e tjur ibland när hon gnäggar/skriker

hannibal-roll
0

Hannibal är väldigt tyst av sig, han gnäggar bara typ 3 gånger per år om han skulle råka känna sig ensam eller så. Om han gör ljud ifrån sig är det ett långt utdraget suck, snark liknande läte!

Calippo snackar med alla när vi är på tävlingar. Lite jobbigt faktsikt, ibland till och med vrålar hon om ingen svarar…..

En shettis, Almnäs Granit som jag hade en gång i tiden, han mummlade för sig själv nästan jämt. När det var matdags hummlade han lite högre för att vi skulle höra att han minsan var hungrigast.

Rajmon
0

Ramona är duktig på att kalla på ALLA sina vänner när hon är någonstanns:)

Eufemia
0

Effi säjer inte mkt int nalo häller men ture pratar med sin tjej jätte mkt o det är skrik o det låter jätte mycket:P

Matildaa
0

Mirmax pratar mkt när han vill ha sällskap

jessssica
0

Vårat kallblod Pålpixan pratar JÄMT!! Så fort hon ser någon eller nåt, anars så kan hon gå och mumla för sej själv..Så ja det låter kanske som hon försöker sjunga, hon gnäggar inte vanligt låter mest bara iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih…..

Kruton gnäggar jämt när man tränar och han har sprungit ifrån hans bästis:D Åsså när man kommer i stallkurvan gnäggar han efter honom…:/ :)

DubbelE
0

Ronja (fjordingen) pratar jämt..henne kan man nästan ha en konversation med, fast hon gnäggar inte så ofta utan "mummlar" fast när vi har tagit in henne o hennes hagkompis o det är hagkompisen som får upmärksamhet så får man allt höra vem som är avis.

jessssica
0

Kruton------------>

Geminii
0

naej….min är tyst som en mus…säger nästan aldrig nått…man skulle kunna gå ner i stallet å fodra alla med hö och krafftfoder utan att han ens "mumlar" lr ens hörs på någe annat sätt…