Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 3099 ggr
bohuslan
0

Unga Uppstickare

Eftersom inte bloggsidan uppdateras etc kanske vi kan hjälpas åt här..

Deltagare, häst och poäng ?? Ta gärna med bild på ekipaget också !!

Är det någon som vet om det kommer bli t-shirt i år också, föreläsning och speciella lopp ??

Lite ledsamt att det inte fungerar fullt ut Rynkar på näsan

//Lotta

VeronicaP
0

Ja de är verkligen *skit* tråkigt och jag tror att någon annan har fått ta över är inte riktigt 100 % säker på det men jag tänkte jag skulle ta och maila den personen som jag har hört ska ta över och sköta det (inte lätt att göra det heller) och se hur det går och om det är h*n som ska göra det och i såfall kanske se om de kan hända något.

Skotta
0

Hej!

Ny sida för Unga Uppstickare kommer lanseras under helgen. Jag hoppas hinna med att uppdatera poänglistorna under helgen och publicera på den nya sidan. Visa lite tålemod Glad

Adressen kommer lite senare när jag fått in lite mer material på sidan.

Skotta
0

Får även nämna att jag fått inloggningsuppgifter till mailen idag, alltså jag har tagit över från och med idag.

VeronicaP
0

#3  Vad bra , jag har ännu inte skickat in något resultat då de inte har funkat och har inte brytt mig men då kan man göra det sedan då :D

Då får jag ändra hemsida sedan på HPTS hemsida

Tack för info

savrarpstuteri
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

# 2 o 3 Vad bra Glad!

Kanonbra av dej att ställa upp, och glöm inte att vi i JVP erbjudit vår hjälp om du känner att du behöver den Glad!
Lycka till med ditt arbete, vi "därute" väntar med spänning Glad!

Skotta
0

Nu får ni länken till den nya sidan, den är somsagt under uppbyggnad och just nu finns inga poäng. Men jag har lagt upp anmälda kuskar fast jag saknar hästar på vissa.

Jag vore tacksam om Ni kan kolla igenom och se så att ingen är borta från listan och att Ni som saknar hästar på listan meddelar mig här eller på ungauppstickare@gmail.com

Så titta gärna in på sidan www.ungauppstickare.wordpress.com

Mer kommer under helgen.

Skotta
0

Hej alla!

Nu är uppdaterat lista inne på den nya sidan. Den saknas fortfarande en del hästar och det kanske saknas några kuskar också.

Vi får rätta till allt eftersom jag får tag på rätta uppgifter.

Kolla nu in på sidan och tyck gärna till om sidan Glad

www.ungauppstickare.wordpress.com

VeronicaP
0

#7 De ser jättebra ut :D

savrarpstuteri
1

#7 Snyggt jobbat Glad!

Den ser kanonbra ut Glad!

Linden95
0

Ser JÄTTEBRA ut!! :D Snyggt och bra jobbat! :)

[vigalund]
0

# 7 kanonsnyggt!! Bra jobbat!!!!Skrattande Tack för att du tog tag i "det"!!! Nu har jag en kämpaglad tös här hemma, som tack vare detta "taggade till" och vill plocka några poäng till, för "totalen"!!!

bohuslan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Jättefin ! Då får vi hoppas på en bra höst för kuskar och ponnysar..

Skotta
0

Vad roligt att ni tycker sidan ser bra ut och att barnen/ungdomarna blir mer taggade av att se hur poänglistan ser ut Glad

Jag har uppdaterat listorna en gång till med några poäng som jag hade missat och några som hade hört av sig angående uppgifter.

Nu är det bara att köra för fullt under hösten och plocka alla poäng ni kan.

Lycka till alla!

Skotta
0

Nu är listan över anmälda ekipage uppdaterat och jag saknar bara EN häst. Jag har kontaktat kusken för uppgift och väntar på svar.

Kolla gärna in på sidan.

www.ungauppstickare.wordpress.com

MVH Iris

Skotta
0

Det gick snabbt, nu har jag alla hästar registerade

Skotta
0

Puttar upp för sidan! Glad

Skotta
0

Poänglistan uppdaterat!

Skotta
0

Puttar upp för sidan, ny topplista över högsta ekipage per bana finns nu på bloggen.

Skotta
0

Poänglistan uppdaterat

Skotta
0

Poänglistan uppdaterat och tröjorna är klara

savrarpstuteri
0

# 20 Wow vad roligt att tröjorna är färdiga Glad!

JVP har kuskar på plats och de som inte är där får du gärna skicka med dem som är där Glad då de kan vidarebefodra!

Ojojoj vad spännande det är i toppstriden nu Glad Två JVP/Vaggerydsekipage som fightas mot duktiga syskonparet Olsson från Axvalla. Må bästa ekipage vinna i respektive kategori Glad!

Bra kämpat alla andra Glad kom igen och ge ovanstående en riktig slutfight 2011 och ge dem ett kämpaglödigt motstånd 2012 Glad!

Tusen tack "Skotta" på vilket sätt du tagit hand om Unga Uppstickare hemsidan Glad! Du är verkligen guld värd Skrattande!

Skotta
0

Nu är sidan äntligen uppdaterad igen Glad

Jag har gjort lite ändringar och nu ser ni resultaten i rätt ordning och även resultat per bana.

[Elsastubin@live.se]
0

Jag har inte någon koll på detta, men vad menas med listan på sidan som man kan se kusk och häst?? Är det den hästen och kusken som har vunnit mest lopp under året/månaden??? Eller vad menas med all poäng??? :D

Jag har inte någon koll Flört Vill bara veta varför endel hästar och kuskar finns med på listan Skrattande

Skotta
0

Detta är de poäng kusk och häst har samlat ihop, poängen räknas olika beronde på placering. Det är bara lopp på Halmstad, Åby, Axevalla och Vaggeryd som räknas.

Om du går in på sidan och läser "Om serien 2011" får du det hela lite bättre förklarat.

[Elsastubin@live.se]
0

Jaha då fattar jag Flört

Skotta
0

Sidan är uppdaterat sedan en vecka tillbaka, glömde flagga för det här.

Vinnare och info angående prisutdelning finns. Tyvärr kort varsel på prisutdelningen men vi hoppas många kan komma iallafall. Andra får sina priser efter nyår.

VeronicaP
0

#putt Lopp 1 går 12.45