Sulky ..
Vars kan man få tag på en relativt billig, snygg sulky ? Gärna i färgen orange :D Haha ..
Just ja .. om ska beställa en från t.ex royal .. kan man få den lackad enligt egna färger ?

om du beställer från royal får du helt i dina egna färger:D
en royal är inte relativt billig
Ja, från Royal kan du få den lackad. Men du fåru punda ut 12.000 drygt också ;)

Hm .. inga fler ? :P Höhö .. ingen som vet av en relativt billig blå sulky som man kan måla dit lite orange detaljer ? ;)

Chevi sulkyerna från Börjes är billiga, kostar runt 4400kr, då kan du ju få en mörkblå och sätta dit oranga stripes :P

annars så kan du ju måla om en själv.. typ, orange med blå stripes eller nåe sånt.

Varför inte svart & orange? Skitsnyggt! :)

Alla sulkys kan du få i enga färger om du betäller från återförsäljaren ;)

#8 Är det dags för ny sulky ? :)

Hm .. mjo har också listat ut att man kan få en sulky i dom färgerna man vill ha .. men om man inte riktigt har råd att betala så mkt papp för en ny sulky i egna färger ..
Vars kan man få tag på relativt billiga, beg ?

#11 Det är ju inte så svårt att måla dem själv, typ mörkblå med orange stripes! Då kan du ju i stort sett köpa vilken vagn som helst, finns ju några här & på ponnytravet.com till salu..
Man får bestämma färger o allt själv om du köper den från t.ex Royal eller Grafstörms !

#10, nope det är dags för ny sulkett ;)..rocky b. är lite bakrädd av sig så jag vågar inte köra honom i en sulky..
Jag köpte en begg. och den skickade vi först in på blestring sen så skickade vi in den på lakering och så fick jag dit spripes på den och mitt namn :) Det blev inte så dumt !

#15 Har d någon bild på den ?
Kolla med Evert, han har en äldre sulky hemma som inte används

bilden blev lite ihoptryckt s de ser lite ragnar ut men den e fin !
#18 vad kostar den?
kumlavagnen har billiga minns inte vad vi köpte min för men typ 4000kr och ficklackad i mina ärger bra tips!

Fast Kumlavagnen gör väl inte sulkys nå mera:P:P….?? Nån som vet om de har slutat helt??
#23 vet ej jag köpte min sista exemplaret elr så

#23 Kumlavagnen har slutat helt nu. Jag köpte den sista vagnen som tillverkades där (rockard) och fick den levererad för 2 veckor sen ungefär.
varför slutade dom å tillverka kumlavagen?

#26 Vet inte exakt men det var längesen hans barn slutade tävla så han har väl tröttnat
#27 Okejj ;)