Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1820 ggr
hermitage
0

Börja träna

när ska ni börja träna era som har vinter vila?:)

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

ryttarn
0

Blir väll under "jullovet" här, även om jag är för gammal för jullov ;)

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

carsbo
0

ja efter nyår blir det. sakta men säkert jobba igång dem igen, finns det snö blir det backe + snöträning. om inte bara lite backe och mer lite tyngre vagn.

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

StuteriLA
0

Vi börjar träna tävlingshästarna efter nyår- då har de vilat två månader. Det är egentligen barnen som behöver vila, inte ponnyerna - de hade nog gärna tränat lite lugnare bara, hela tiden . Tvååringarna tränar hela hösten- med lite kortare veckopauser emellanåt.

Anna Manberger, www.stuterila.seSkämtar

JoSsAn1997
0

vi kommer antagligen att köra igång våra hästar någon gång efter nyår. Beror lite på hur mycket snö och hur halt det är på vägen. Unghästarna går någon dag i veckan hela tiden :)

skott
3

I feb börjar Jag.

Rajmon
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2-åringen kommer gå hela vintern, ska börja köra Stjärna så fort hovslagaren fått på henne sina skor men de andra två får vänta ett tag till, gjorde ett sådant bra jobb denna säsongen så de förtjänar en lång vintervila, sedan är dom fit for fight och helt fräscha tills säsongen 2012!

Kiimzan
0

Jag börjar träna min häst i februari och min lillasyster håller igång sina lite smått hela vintern :)

thilda-
0

Luddan kommer att vara igång hela vintern :) eftersom hon fick sig en ofrivillig vila i sommras

Emmma
0

Ska köra igång Nitro efter nyår. Han har vilat från vagn i två månader men blivit riden nån dag i veckan lite sisådär :)

EmmiieNilsson
0

Bruttan ska komma igång nu! nu när det är lov (:

NatalieLundqvist
0

Jag började i fredags med mina 2russ. Dom har stått 1månad pga jag rest bort. Jag har ju inte tappat jätte mycket. Men jag vill ha fina och framför allt friska ponnys till 2012's tävlings period!

Granit-Jimbo
0

Reidar började tränas igen för ca 1 månad sedan, han har vilat jätte länge eftersom han råkade ut för en griffelbensfraktur och stod på box i sex veckor och vilade mer efter det, men nu är han på gång igen!

Granit ska jag börja sätta igång den här veckan, han har vilat sedan 6 november, eller han är körd någon gång men inte mycket.

madde89
0

mina hästar har jag hållt i gång lite smått under hela vintern. motionskörning och skrittpromenader, under januari utökas träningen och så småning om bbörja köra fort när väder tillåter detta. start beräknas i mars eller början av april beroende hur propp ser ut.

Frickan_mary
0

De "nya" ostartade hästarna tränas nu, och de som tävlade 2011 sätts i gång i slutet av januari / början på februari :)

happygirls123
0

jag började nu iveckan med min shettis lizzy