Googles till ponny?
Hej!
Någon som vet vart man kan köpa googles till ponny? :)
Tacksam för svar! 
vad är en google?:P
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
1# Man kan säga att det är nästan som glasögon till hästen! (om jag inte minns fel) ;)
Lova Levin
#1 ja det är typ som helstängt på huvudlaget. Nathalie Oscarsson har det på sin shettis Danielle, jätte fint! 
#2 jag hittade inga på den sidan, men vad ska jag typ klicka på för att kunna se dom? :)
#5. Aha du menar sån blinkers som galopphästar har? :)
Stall Bråna
#7 Ahh typ. Men om du söker på Googlebilder och söker på: nathalie oscarsson Danielle.
Där ser man på någon monté bild att hon har sånna som jag menar. Dom hon har är rosa. :)
Googles - Det ser ut som ett par glasögon för hästen. Det fungerar liknande ett helstängt huvudlag men med tillägget att hästen inte kan se ner eller upp. Hästen kan endast se absolut rakt fram. Utrustningen används inte sällan på unghästar som kan vara lite ”tittiga” och vara okoncentrerade på sin uppgift och på hästar som är rädda för skuggor m.m.
Stall Bråna

#9 nej, då måste det inte vara sånna nu ner jag såg en bild i #10. :) Men sök på Google (internet) och tryck på bilder. Där söker du: nathalie oscarsson danielle. Du ser på någon monté-bild att hon har typ vad jag kallar "googles" för, dom är rosa i alla fall…. Men jag vet inte om dom kallas för googles, men dom som hon har ser mer plastliknande ut. :)
Men sök på det på google, så förstår du nog vad jag menar. :)
#11 tycker det ser ut som att det är samma som #7 visar, bara att Danielle har rosa ïstället för svart :)
#12 ja, när du väl säger det så har dom nog samma
Men vet du vart man kan köpa sånna? :) :D
#7 När jag väl tänker efter så är det nog samma som danielle har som du visade p¨å din bild. :) Men vart har du köpt dina?
Hur mycket kostade dom? :)
#9 blinkers är precis sånna som jag menar. :) Vrat kan man köpa sånna? :) hjälper blinkers så att dom inte ska kolla på siderna? :)
#14, vet inte vad du har för hemmabana, men såg att det finns på mantorps travshop, http://www.mantorpstravshop.se/ om du går in på travsportutrustning och sen wahlsten, så hittar du dom..
det var dock inte komplett, utan helstängt / halvstängt som du sätter fast på stänkhuvan, men det blir ju samma sak :)