Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 2425 ggr
NatalieLundqvist
0

Någon mer än jag?

Som är sjukt taggad till nyår. Ser verkligen fram imot 2012. Mitt mål är att starta KM i monté , har ni några speciella mål till 2012? Roligt att veta :)

teamanberger
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har ett mål med mitt russ jag vill vara med i kreteriet med henne

teammanberger.se <3REVINA<3

teamanberger
0

teamanberger
0

Granit-Jimbo
1

Mitt mål är nog att hästarna ska vara friska, har haft jätte mycket krångel med ett av russen iår och det skulle vara skönt om han kunde få vara "hel" nu :) Sen vill jag ju självklart att det ska går bättre än någonsin och få tävla mycket :)

NatalieLundqvist
1

#1 #2 #3 Hehe, hände de något med din data när du skulle skicka kommentaren eftersom de blev 3gånger? ;)

#4 Min lilla ponny skrutt har haft en skada i benet för 2år sedan. Så jag vet i stort sätt hur de är.

Och till alla.. Lycka till med allt tävlande 2012!

Kiimzan
2

Jag hoppas först och främst på att mina hästar håller sig friska och krya utan skador och liknande :)

Det är Pannkakans sista år på travbanorna så jag hoppas att vi tillsammans avslutar det på topp!

ryttarn
1

Både Palle o TT fick ju 2011 förstört till stora delar pga skador av lite olika slag. Så mitt mål 2012 är att bägge skall få tävla till sina fulla potentialer, sedan har jag en treåring, en fyraåring och en femåring  som jag verkligen hoppas kommer till start 2012, men det är ett tag tills dom tre står med på en startlista, av lite olika anledningar…..

Sedan hoppas jag få bägge tvååringarna i vagn till sommaren och att ettåringarna blir lite lagom tömkörda. Kommer ha ett väldigt fullspäckat 2012……

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

amandahandersson
6

Under 2012 hoppas jag att Razmus Raid, som jag inte äger längre men som för alltid kommer vara min favoritindivid, fortsätter utvecklas och vinner flera lopp! Vilket jag tror, då Emmy är superduktig och "Musse" är en riktig talang. Heja!

Sedan hoppas jag kunna köpa häst igen, dock ingen tävlingshäst. Vad det blir får vi se, men jag behöver ta ut min paus från tävlandet och bara mysa på. För häst klarar jag mig inte utan!

madde89
1

mitt mål är att sherdil ska ta revanch i ponnychampionatet på Axevalla i juli, priloma till guldstoet kalamar och open trot på bergsåker , och sedan att de sänker rek och vinner och tar placeringar. isa -kallblod att hon kvalar och startar med bra resultat , men framför allt har kul med mina hästar , kanske kan låna nå mer tävlingsponny och starta me , jag vill starta så mkt som möjligt.

einarsson
1

Jag hoppas att vi skall kunna starta våra hästar hela sommaren i år, ifjol startade vi två tävlingsdagar, sedan fick en ridponny kvara, och vi kunde inte starta på "många" veckor. Detta trots att alla ponnytravarna var friska och i bra form.

LLennartsson
0

Jag har ett mål med mina pownies att dom ska vara friska och krya :)
Har även ett mål att mitt russto ska starta i derbyt eller bara komma ut till start :D

Stall Bråna

Frickan_mary
2

Mitt mål är att få ut både Edwin och Susamarula i Derbyt, och även att sätta ett fint rekord på Lova Ess.. och få min favorit Ijor under 1.50!! Eftersom han just nu ligger på 1.50,8! ;)

iiirma
0

Mitt mål är att få Plexus mer travsäker och sluta med att galoppera bort halva loppen. Då går de undan :)

emmyhansson
0

#8 tack amandah!! :)))

tejaspirmin
1

mitt mål är att få ut Pirmin på banan igen, efter ett o ett halvt år från tävling o träning pga många små men jobbbiga skador..

Nathalie_p
1

Mina mål är att få Copiad mer travsäker och gå montélopp ;) och att mina 3-åringar blir bra nog så de får vara med i kriteriet :)

EmmiieNilsson
1

mina mål med Bralliga Bruttan är främst att hon håller sig frisk & kry och att hon tar några placeringar och putsar på rekordet (2.13) och att vi har kul , det e ju vårt första år tillsammans Skrattande

Arvikatravarn
1

Mitt mål är nog bara att få min Floxx till under 2.05 (: Det börjar närma sig, han har ju 2.08,3* :D Och att få honom lite mer travsäker/att jag ska vara lite mer finkänslig i fingrarna (: