Pratade med Hanna nyss. Hon vann med Mareld på det nya rekordet, 1.40,2. Maija vann med Gläntans Domino på 2.09.

Herre gud vilken häst!! Grattis!!

Shit vilka tider:D Första starterna på året och går så bra! Grattis till bägge,, alla dom andra som vinner i dag också..

Tippex och Anna Norrenge vann lopp 1 på nytt rekord, 1.56 ngt. Lopp 2 vann Flexa, Lopp 3 vann Isabell II på 2.40 ngt. Lopp 4 vann Gläntans Domino på 2.09, 2a var Ramona Mustang, även hon gick 2.09! Sen vann ju då Mareld lopp 5! Vilken tid!

Katla var 2a bakom Mareld, på en 46 tid, första gången Denise körde!
Lopp 6 vann Carrabass på 2.05, 2a var Fallada
VILKEN TID PÅ MARELD!! Visst var det auto?

#6 Ja det var auto!
#7, ok :)
grattis hanna och mareld!!!!
vilken häst till att kunna springa!

Juventus II vet jag att han blev 3;a på nya rekordet 2,15?

Grattis till Hanna och Mareld! Hur gick det för Ernst Ronaldo då?
Resultaten från Kalmar har faktiskt redan kommit in på sptfs hemsida! Kika in där:)

Oj, det var snabbt inlagt! :D

Grattis Hanna - Mareld, Maija - Domino, Fabbe - Isabell, Linda - Carrabass

Ronaldo gick 47. Med rappotering
DU ÄR SÅ BRA HANNA!

Vilken fantastiskt bra tid av Mareld
Önskar att jag hade varit där och sett loppen…
Ronaldo värmde jättefint och travade hur bra som helst, han hade en hård öppning med Mareld och förmodligen steg han snett. Veterinären ska undersöka honom i veckan. Mareld travade som en klocka och om Hanna hade kört henne enda in i mål med henne så hade hon gått nytt svenskt rekord! :) Öppnade första 1000 på 1.38.
Bonzon var 2a i Tippex lopp och blev slagen på mållinjen, han gick nytt rekord på 2.00,8. :)
Det var tydligen en rekordsänkardag i Kalmar idag.
Isabell II sänkte sig från 2.50 till 2.41 (tiondelarna har jag ingen koll på)
Gransjöns Kinder sänkte till 2.33

Grattis hanna du är helt otrolig.. nytt värlsdrekord snart?

någon som har tagit bilder idag? =)
#21 Kolla den här tråden http://ponnytrav.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=f9a93e5e-745a-4542-8a13-54239f91836c där finns bilder + på KPTs hemsida

Stort grattis till Hanna och Mareld .. grattis även till Edvind och Gransjöns Kinder snygga tider..Olssons

Grattis hanna igen!! o grattis anna o tippex!! o alla andra som vann!! :)

Grattis Hanna!!! Jädra grymt gjort, hur länge har du haft henne egentligen, 3-4 månader. Gjorde gått me lite mammaledighet????

#34 Tack Erika! Grattis till Chickans montéseger och Mascots andraplats!
Kan tillägga att det sattes 17 nya rekord på Kalmar! Otroligt.

härligt hanna ;D

Grattis Hanna och Grattis även till Lill syrran *ler*

Grattis till alla dagens segrare på Kalmar!:)
#25 Jag tror Mareld kom hem den 28 februari för att vara exakt. Och mammaledigheten har gjort henne gott, hon har verkligen mognat travmässigt, går bara med 4 vanliga järnskor nu och travar som en klocka. :)