Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 398 ggr
Mille
0

Ponnyronden #2

Manusstoppet var den 25/3, över en månad sen.

Borde den inte komma snart? Fundersam

Dolores
0

Kan man tycka …

PippiL
0

Skit dålig!!!! Skrikandes

Teja-Bea
0

Den ska komma en månad efter manusstopp. Dvs 25 april. så än så länge är den bara 5 arbetsdagar sen.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

_JonnaRoos_
0

Men hallå? vare nå nytt.. nej? det suger

FridaSimonsson
0

mena :S

EllaMarine
0

Då borde den ju komma snart då .. ;)

Teja-Bea
0

Jag förstår inte riktigt er kritik… Om något annat är sent så har man överseende med det.. men så fort det handlar om ponnyronden så vänder man taggarna utåt direkt.

Man klagar på att inget finns i den, att den kommer sent. men ingen vill göra något åt det och man vill inte att den ska sluta tryckas..

snacka om dubbelmoral..

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

VeronicaP
0

#7 Bea här klagar de ju ingetting ;-) då ska du se när shettistidningen ska komma då klagas det tom innan det är sagt att den ska komma *ler*

Mille
0

Men det är ju trots allt ganska trist när delar av det som står är ganska inaktuellt…

Jag tycker inte att det är någon idé att trycka en tidning som innehåller information som borde ha kommit ut 1-2 månader tidigare, men det är trevligt om den finns så länge det står nåt vettigt i den.

Millaaann
0

Den var bättre förr.. :) Nu e det ju typ bara en massa tråkig skit i den som inte ens är aktuellt längre…

Miii4
0

#10 Ja tyckte me d va skitkul o läsa långa utförliga reportage som va någolunda fräsha :D

ryttarn
0

Kanske dax att dom som klagar högjutt oxå bidrar med lite repotage till ponnyronden, desto fler som bidrar desto mer läsvärt….förhoppningsvis…

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

[Zenitha]
0

#10 Jo ja, "det var bättre förr", men då får man ju tänka på att internetrevolutionen har gjort sitt också, man får ju reda på allting mycket snabbare idag än låt säga för 10 år sedan. Däremot kan man ju försöka få in lite mer tidlösa reportage.

Mille
0

#12, tja, varenda gång jag har skickat in något har det inte kommit med…och då har jag ibland skickat det mer en än gång ifall det blivit något krabb…Fundersam

Är det så varenda gång tappar man lusten att lägga ner lite tid och energi på at skriva ihop något bra…

ryttarn
0

#14 Underligt, dom gånger jag skrivit och själv skickat in har det kommit med….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Miii4
0

#12 -Skickade in från alla halsmtads tävlingar förra året utom en tror jag. Och till det ca 10 bilder från Sprintermästaren. Var det någon som såg dom? För jag kunde inte hitta dom NÅNSTANS. Man tappar orken om inget kommer med liksom.

_JonnaRoos_
0

#7 Kanske för det aldrig har kommit i tid, man blir less.. ochså är det jävligt trist när msn skickat in resultat från tex mars och det kommer i juli.. för att den kommer så sällan

Helenas-Margit
0

jag har funderat på att skicka in, men nu när jag läser det här så vet jag inte.. jag tog det nästan som en sjklarhet att det kom med efs dom nästan ber en att skriva in till dom…

PippiL
0

#7 Bea har helt rätt. Lätt att sitta här och klaga. Jag ber om ursäkt för det. Generad

Det blir att ta fram papper och penna, naej datorn är bäst, och skriva lite. Är ju inte så duktig på det, men…

FridaSimonsson
0

mitt har då alltid kommit med :)

williemarrone
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skickade  in några rader och bilder från streetrace i Piteå men det kom inte heller med, så nog var det sista gången jag ödslade tid och energi på det.

PippiL
0

#21 ha ha var det kallt i Piteå? Ser ut så på kusken. Schysst bild Skrattande

Mille
0

*putt*

14/5, nästan 1½ månad efter manusstopp och jag har fortfarande inte fått någontidning…Ledsen

natalie_
0

trööööök!!!jag håller på att tröttna ur!!jag tror alldrig jag fått den i tid!och om dom vet att den ska komma senare än beräknat varför ändrar dem då inte datumet?jaja jag har inge tålamod kvar iaf=P