Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 318 ggr
divansson
0

Under 2.00 i år?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Bara undrar om det är någon som har/vet en ponny som ni tror skulle klara att gå under 2.00 i år?.. vore kul att veta.

Ha det bra!

Teja-Bea
0

Jag hoppas faktiskt på båda mina flickor! Tejas Monique har rek 2.11 och Hults Pirita 2,09. Båda har stor kapacitet!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tyfon
0

min Tyfon gick under 2 min i årsdebuten!

thilda-
0

kanske.. Om hon ger fan i och leka galopp ponny så! :)

Millaaann
0

Jag tror att min Bonzon kommer att gå under 2min iår.. Han gick nytt rekord på Kalmar 2.00,8 och det va tredje gången han va på banan iår så jag tror att 2minutersgränsen passeras där snart. :)

Colt
0

Colt har rekord 2.10 och det skulle inte vara realistiskt att räkna med att han ska sänka 10 sekunder i år.  sekunderna från 2.10 till 2.00 är betydligt tyngre än dem från 2.20 till 2.10.
Men jag hoppas han kan göra det någon gång i sin karriär! :)

ErikaSchieber
0

Jag hoppas på att Winnica ska gå under 2 minuter i år. Hon har rek. 2,03,3 som hon gick nu den 12 maj.

Skiwkis
0

jag hoppas jag får min häst under 2.00 han har rekord på 03 och i träning har han gått nder  2.00 men sen ska han visar de i när de väl gälller också..:P

johanna9
0

tiffy gick under två min sin första start. sen andra starten sänkte hon till 1,54,4

divansson
0

själv hoppas jag att min harry ska klara 2.00 i år.. han går runt 2.03 i varja jobb.. gäller att se i loppen då..

jenniferaronsson
0

#7  liiite sööt häst du hade då!

jenniferaronsson
0

#7  liiite sööt häst du hade då!

Skiwkis
0

#10  tackar:)

equuleus
0

Min ponny kommer gå under 2.00 i volt väldigt snart :) För mig har han egentligen inte sprängt 2-min vallen förren han gått det i volt också :)

ozzkan
0

Nja, vet inte, isåfall syrrans häst, Crossen. Men skulle inte tro det, nästa år kanske.