Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1149 ggr
jenniferaronsson
0

kärlingehults max

har ni någon avkomma från han?

jag vet att maxmer är från han, och han ha gått ruskigt fort, 07 nåntning.

Vore kul å veta hur era går från Maaaxen ;)

jenniferaronsson
0

gärna bilder på dom också :)

Hannna
0

Börjar bli ganska gammal, han finns nog i ganska många shettisars stamtavla någonstans. Har Lady (u Loffa Desirée) ue Kärlingehults max (e Titol) ee Kärlingehults max(!!). Gjorde sin sista säsong som 5-åring och fick rekordet 2.36, liten pigg sak, 96cm. Fjärde fölungen är påväg:)

SofiaLindh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en 13 årig valack som är e. Annelunds gasso ee. Kärligehults Max. Han har rekord 2.50,0 =)

nemesis
0

vi har ett fint sto som går på bete hos oss i sommar e.Kärlingehults Max. hon har lämnat bla dynamit II…

genom snäll häst är hon!!

ElisabethA
0

Vi har en shettis efter Kärlingehults Max. Hon gick inte så bra på travet och startar därför inte mer. Världens snällaste häst är hon i alla fall Skrattande Bild, rek och annan info finns på vår hemsida www.shetlandsponny.eu (Dalsgårds Alicia heter hon).

Eufemia
0

Dollman är efter Kärlingehults Max..O all vet väll vem det är;P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hilsen fra Norge !! 

Hadde Mandino som var etter Kärlingehults Max og Paige. Født 1991 ( tror jeg ) Avliden nå grunnet fäng . Km tid 2.47,0 .

Bilde fra Jarlsberg Grand Prix dagen 1999 ( tror jeg )

AnnaLundin
0

Även Titol är e Kärlingehults Max… Jag lär mig aldrig hans travrekord, men det var 2.20-nånting och med tanke på NÄR hans aktiva karriär var så måste detta anses väldigt bra!

(jag är SÅ glad för min Titoldotter Kyss)

AnnaLundin
0

Även Titol är e Kärlingehults Max… Jag lär mig aldrig hans travrekord, men det var 2.20-nånting och med tanke på NÄR hans aktiva karriär var så måste detta anses väldigt bra!

(jag är SÅ glad för min Titoldotter Kyss)

Dolores
0

Vi har Dolores efter Dollman samt lillasyster Tuffs efter Lufsen.. Där finns Max i leden.

Erja
0

Haodo e.Dollman som är e. K.Max

Smedens Attack har Max både som ff. och mff.

Lufsen II har Max  som ff. och mf.

amandahandersson
0

Lucky Luke har Kärlingehults Max i sig i tredje ledet om jag int minns fel ;)

Millaaann
0

Jag har fött upp en shettis, Apitol efter Titol ee. Kärlingehults Max :)

Sen körde jag Maxmer 99-00 :)