kärlingehults max
har ni någon avkomma från han?
jag vet att maxmer är från han, och han ha gått ruskigt fort, 07 nåntning.
Vore kul å veta hur era går från Maaaxen ;)

gärna bilder på dom också :)

Börjar bli ganska gammal, han finns nog i ganska många shettisars stamtavla någonstans. Har Lady (u Loffa Desirée) ue Kärlingehults max (e Titol) ee Kärlingehults max(!!). Gjorde sin sista säsong som 5-åring och fick rekordet 2.36, liten pigg sak, 96cm. Fjärde fölungen är påväg:)
vi har ett fint sto som går på bete hos oss i sommar e.Kärlingehults Max. hon har lämnat bla dynamit II…
genom snäll häst är hon!!

Vi har en shettis efter Kärlingehults Max. Hon gick inte så bra på travet och startar därför inte mer. Världens snällaste häst är hon i alla fall
Bild, rek och annan info finns på vår hemsida www.shetlandsponny.eu (Dalsgårds Alicia heter hon).

Dollman är efter Kärlingehults Max..O all vet väll vem det är;P
Även Titol är e Kärlingehults Max… Jag lär mig aldrig hans travrekord, men det var 2.20-nånting och med tanke på NÄR hans aktiva karriär var så måste detta anses väldigt bra!
(jag är SÅ glad för min Titoldotter
)
Även Titol är e Kärlingehults Max… Jag lär mig aldrig hans travrekord, men det var 2.20-nånting och med tanke på NÄR hans aktiva karriär var så måste detta anses väldigt bra!
(jag är SÅ glad för min Titoldotter
)

Vi har Dolores efter Dollman samt lillasyster Tuffs efter Lufsen.. Där finns Max i leden.

Haodo e.Dollman som är e. K.Max
Smedens Attack har Max både som ff. och mff.
Lufsen II har Max som ff. och mf.
Lucky Luke har Kärlingehults Max i sig i tredje ledet om jag int minns fel ;)
Jag har fött upp en shettis, Apitol efter Titol ee. Kärlingehults Max :)
Sen körde jag Maxmer 99-00 :)