Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1803 ggr
Frickan_mary
2

Dalsgårgs Jasmin till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jasmin är född 2004, hon är 107 cm hög ,&  hennes far är Django v.d Römer RS 294 och hennes mor är Hamodam RS 2240.

Jasmin har tävlat sen hon var 3, och var då 4 i kriteriet, hon var 3;a i både Sprintermästaren och Derbyt, hon har ett rekord på 2.30,1 och det satte hon 2009 när hon vann på jägersro med alla krafter sparade. Hon har mycket mer att ge.

2008 gjorde hon 11 starter, varav 5 vinster 2 andra platser och 3 tredje platser, alltså var hon bland dem 3 första i 10 starter av 11, så hon är en riktig stjärna.

Hon är ett supertrevligt sto, som har varit mig väldigt nära hjärtat under min shettis karriär, hon har nu varit mamma ledig i 2 år. Hade jag inte varit för gammal hade jag tävlat henne själv, för hon har en sån otrolig kapacitet!

Är du sugen på en stjärna? Kontakta Veronica Frick på 0706056429 eller maila till gonkan@inkorgen.nu

Kan även nås på hemtelefonen, 035-46429

Frickan_mary
1

en huvudbild på Jasmin

Frickan_mary
1

Jasmin mot vinst, 2009

[Elsastubin@live.se]
0

Går hon då runt tiderna varenda start?? :D Vad har hon gått för tid dom senarste starterna??

[Elsastubin@live.se]
0

Hon är maxad då också?? :D En shetlandsponny alltså… ;)

Frickan_mary
0

Hon har inte startat sen 2009, då hon har varit mamma dräktig, men hon har i princip gått sina tider alltid. Ja hon är maxad :)

[Elsastubin@live.se]
0

Okej…. ;)

Frickan_mary
0

ja :)

VeronicaP
0

Jasmin blir 8 år nästa år och ska då slutmätas.

Jasmin är även visad på premiering som 4 åring och fick då 40 poäng och GI , så hon har allts sitt RS nr

[Elsastubin@live.se]
0

okej jag undarde bara lite… ;) Fin häst! :D

[Elsastubin@live.se]
0

Jag har skickat lite frågor om Dalgård jasmin på eran mail. Skrattande

medlund
0

Finns hon kvar? :)

VeronicaP
0

Ja

medlund
0

Okej! Det var jag som smsade. Men vart står hon och skulle ni kunna tänka er att hyra ut henne i sommar? :)

VeronicaP
0

Hon står i Halmstad ..

Ev kan vi tänka oss att hyra ut henne

medlund
0

Okej, men det är synd att det är så långt ifrån Önsköldsvik :/