Bodens dubbeltrav!
Så, nu har premilära proppar kommit ut till Bodens dubbeltrav! Ta och titta om ni hittar någe åt eran häst å ta å kom upp hit! Jättetrevligt verkligen =)
Mina hästar har iaf MINST ett lopp var per dag.

hittade ngra jag me :)
Kanske de ;)

Hade inte en enda bra prop ja.

Jag skulle gärna åka men det är lite långt. Tyväär :(

Jag har typ bara ett bra lopp

# 4 de är ju bara hit :p vi brukar ju vara i Ös ;D

Vad härligt det var att se Bodens proppar! Autostart hela fredan.. det är itne varje dag man ser det. Det är verkligen bra också att dom inte heller bara tog Penningalopp.. det är bärdelöst för hästar som har mycket pengar och inte har särskilt bra tid! Därför ger jag tummen upp åt Bodentravet som verkligen sattsade och gjorde proppar för dom flesta! BRAVO!
Boden är ju den enda banan här uppe (Boden, Skellefteå och Umeå) som vågar göra proppar efter tid :) Både skellefteå och Umeå tycker jga personligen gör ganska fantasilösa penningproppar…
Det enda jag saknar under Bodens dubbeltrav är rekordhandicap! Juppe förlorar 20 meter (minst!) om han nu har sitt nuvarande rekord i 2.45-proppen på söndagen..
Sen hade han faktiskt inget sådär JÄTTEBRA lopp.. Menmen, Zolel hade faktiskt två KANONLOPP! Men Juppe biter ihop, han e min stjärna ändå =)
Kul med variationer. Autostart är ju jätte kul. 

Hitta 1 lopp var till Ogge och Sindy bägge dagarna som var bra. men tror nog Ogge bara kommer att starta ett lopp/dag. Sindy kan nog starta i två lopp men vi får se..
Ja så är det alltid tycker jag, ett bra lopp och ett som går att starta i men som inte är perfekt.
Kul att ni har lopp i alla fall…

ska kolla närmre åt advocat och Oskar, kanske kvalar rutin om jag inte har gjort det tidigare :)
Hm.. Ett lopp stängd vid 2.45, tre ponnyer från klubben stängs ute med bara några sekunders marginal ;p menmen ;)
Högst 15.000:- är bra! Juppe drar inte på sig 15.000, hur mycket han än vinner fram tills dess. Högst 5 segrar, kan gå… Grundlag 2.45… Hm ;) Sen söligaste shettisloppen åt Lukii å 2.25 propparna båda dagarna åt Zolle! ;)

Kankse:)

När det är Autostart är det bil då? har dom me specialbyggd vinge??

nope vi kör utan vinge
till russen är det vinge men inte till shettisarna. Om nu någon undrar så är mitt namn Marita Markström så ingen tror att jag inte törs visa vem jag är, har inte haft tid att göra min profil bara :)

Äre linjestart då eller?`:)

?
Japp, de blir linjestart : ))

okej:)

åh, jag som är bäst på linjestart :P
haha finns de mkt norska grabbar i boden med? (A)

haha om du far till campingen så jaa;P
jippe :D då komma ja :D haha
Norksa grabbar? Dom e ju inge å ha!!! He finns inga killar i Boden, bara en å den ungen är min ;)

Ja e sämst på linjestart :|
#26 haha jasså ;P upp till bevis då ja kommer då :D
Hahah, min kille är min ;) Fast ja.. om man gillar fula killar så är boden killar någe för du x) hahaha x) Du är ju för norskar, så vafan ;)
haha :P du som ha dålig smak kanske :D haha
Nejnej! Norrmän är kända för att vara virriga i bollen, sen pratar dom konstigt x) GULEBÖJ e de fulaste ordet som finns X)
hahahahhahaha :D men dom kan knappast va virrigare än mej :D
Inte alla som går med karta och kompass i sin egen stad ibland.. haha :D
Så långt bort ju :(
#32, Men vafan ;) Sån är ju jag me! ;)
haha :D
Boden är ju litet, å jag hittar inte! Jag har SÄMST lokalsinne x) Men som tur är har jag bra kartsinne x)
haha ;D