Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 712 ggr
Rajmon
0

Avkommor efter Jinnic 409!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är lite nyfiken på Jinnics avkommor!! Hur dom ser ut ext. och travrekord osv.. Visa gärna bild:)

Här har jag en 7åring efter honom som heter Ripadals Ramona! Har endast kommit ut tre ggr på travet med tiden 2.41 men har visat stor kapacitet på snabbare tider i år:)

Hannna
0

Vi köpte Linella Ess(u.supermamman Leilu) som 4-åring, aldrig tränad men inkörd. Stor och bastant dam, men springa kunde hon. Tog, jag kommer inte ihåg, men 16-17(?) raka segrar från och med debuten. Förlorade första gången när hon var nere i tider kring 2.00.

Har bara en bild på henne. Montélopp på valla från 2003 skulle jag tro.

fan_idole
0

Var är hon nu?

Colt
0

Jag äger **Colt 
**Han är u. Ripadals Fanny som gått 2.05 eller något sånt? som i sin tur är efter Brunte.
Colt är en fin liten valack som är född 2000 Han är liten, bara 119 cm vid senaste mätningen.
Han har startat 30 gånger och har rekord 2.10.4!
Lite sen i utvecklingen så han började inte springa förens vid 5 års ålder och sedan dess har han sänkt sig så gott som varje
start!
Han är utställd en gång med 38 p. Han fick god kritik på den exteriöra delen.  Men fick bara 7 or på skritten och traven då dommaren sa att han var spänd.
Colt är underbar att köra och gör vad man ber honom om!
Han är väl medveten om att han är snygg och att det är han som är kungen hemma!

amandahandersson
0

#3, vilken härlig färg! : )

Hannna
0

#2 Linella? Hon blev såld till ett naturbruksgymnasium i Finland, har tävlat en del med blandat resultat men tillhör väl de bästa stona.

fan_idole
0

#3 De travavkommor som dyker upp i minnet efter Jinnic är Laser Ess, Linella Ess, Ljungens Razzia, Lonnic Ess, Mynta Ernst och Pulvret. Colt???

Jagz
0

# 6 Jaha … och vad menar du med alla frågetecken efter Colt?

MagganS-B
0

Nu kan man ångra att Linella såldes………

Colt
0

#7 undrar det samma…..

Jagz
0

# 9 … och ett svar vore inte fel …

juliapettersson
0

putt

fan_idole
0

#7 Ja det undrar jag med. Meningen "Colt???" skulle inte läggas in på denna sida utan var med i min originaltext i en word-fil, som en påminnelse till mig själv att kolla Colt, en häst som jag inte hade någon koll på. Det gäller att klippa och klistra med omsorg i fortsättningen…

Colt
0

#12 Då vet vi ;) Tack för svaret! =) Nej det är inte så konstigt om du inte hr någon koll på Colt, han har inte varit så framgångsrik. Men han har gått ruskigt bra hela 2006 och början av 2007! Så förhoppningsvis märker du mer av honom i år!