Söker en sulky!
Söker en sulky till ett litet russ (116cm) :)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har en till salu om du är intresserad en Chevi.
Maila mig på anna_bernstrom@hotmail.com
Mvh Anna

Och qh selar mm om det är något du behöver?

Jag har en grafström, maila om du är intresserad, billig vid snabb affär..
jonna_1992@hotmail.com

Jag har en sprillansnylackad, vit med QH, har bilder om du är intresserad. Vi har haft den till russ på 123 och den passa även mindre.
Har en sprillans ny Championsulky! Aldrig använd. Skulle tro att den är perfekt till ett mindre russ då den inte är så "hög" så att säga!
Maila om du är intresserad!
ryavik@hotmail.com

jag har en svart märkeslös. behöver dock målas om o nya hjul. 1000 kr för den. ja har haft den på både russ o shettis. mitt russ va 117 när ja körde henne med den.
Har en rosa royal sulky till salu. Hör av dig om du är intresserad.
Vi har en blå championsulky. Har haft den på både shettis och russ. Maila om du vill ha bilder på den.
putt

Fick du mitt mail?
#10 ja, har svarat dig nu :)

Mitt bredband har strulat, alla mail är borta… var du intresserad så maila igen så skickar jag bilder.
Söker även en speed cart eller rockard till samma ponny
puttar upp denna tråd då ämnet fortfarande är aktuellt, men jag söker bara en sulky nu, ingen rockard eller speed cart :)

Har en sulky som jag haft på russ 117cm.Nya hjul och hjulskydd samt sits,har stänger,mejla love_rino@hotmail.com för mer info /Natalie Örtlund
Jag ahr en rosa royalsulky tillsalu. Maila mig på cramen@hotmail.com om du är intresserad
Jag har en blå grafströms sulky! Maila om du är intresserad! Sofiestrindlund@hotmail.com
jag har en grön sulky! passar allt från maxad shettis till maxat russ! 
Mejla eller PMa mig! emmelie_93@hotmail.com
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

Jag har en sulky tillsalu, svart och lite röd med sidostänger.