Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 2448 ggr
PromiseMinanMorfeus
0

Världsrekord...?

Vilken eller vilka ponnier i både kat a och b, tror ni an slå snäckans och Gold apaches rekord? Skulle vatt kul och veta.

muskot
0

Tror att Mareld tar Snäckans rekord iår och Lufsen tar Goldas, det är bara Maj och dom har båda två varit svindlande nära redan!

Colt
0

Mareld lär slå Snäckans redan i år!!!
Danielle tar rekordet för kat A

PromiseMinanMorfeus
0

Mareld kat B och Lufsen Kat A riktiga kanonhästar bägge två:D

JennyBrunzell
0

Tyson slår snäckans och lufsen goldas

amandahandersson
0

Jag tror Mareld eller Gumino tar Snäckans, Lufsen tar Goldas.

nemesis
0

jag tror mareld blir ny världsrekhållare i Kat B

och i Kat A blir det luffsen..

travandeE_T
0

Jag tror Lufsen.

Anna_
0

Så som Mareld gick idag på Kalmar slår hon lätt världsrekordet i år för kat B !

CarolaCarro
0

Ja tror på Mareld

Millaaann
0

Mareld tar Snäckans rekord iår hur busenkelt som helst, Lufsen kan nog utmana Golda! :)

Sen hoppas jag på att Ronaldo tar Tysons rekord :)

natalie_
0

jag tror att gumino elr tyson tar snäckans å sen tror jag att danielle och luffsen tar hem det andra!

Janikke
0

Mareld tar det, men sen så tror jag på Ramona Ernst!

LUFSEN II!

johanna9
0

Mareld  tar snäckans rekord.

laura_
0

Gumino tar Snäckans rekord

FridaSimonsson
0

MARELD KAT B LUFSEN KAT A

Eufemia
0

kat A blir det nog Ramona mustang hon ränner ju på!

vasiria
0

jag hejar på Ramona Mustang! hon kommer sätta fler rekord, gick 2.09,6 idag juh!

olivialundgren
0

Mareld.

ozzkan
0

MARELD!!! Tar alla rekord och nån sekund till.
Sen blir det flera som går under 2,05.7 iår tror jag. Golda själv, Lufsen, Domino, Danielle, Dynamit och kanske Ramona kan alla gå de tiderna.

AK47Kalashnikov
0

Mareld/Kat B & Ramona Mustang/Kat A

De tjejerna vet verkligen hur man ska flytta på sig!

jenniferaronsson
0

jag tror mareld eller gumino, eller varför inte tyson ? ^^

Lusfen eller danielle tar kat.A

divansson
0

Tror att Golda's reckord håller sig kvar.. men att Mareld tar Snäckans.. ja tror det är många som kan ta reckorden.. gäller bara att Allt är under de bästa förutsättningarna.. :)

ruter
0

Alltid spännande att spekulera om "världsrekord" kan slås.

Kategori A = Lufsen II kan förbättra rekordet, likaså Golda Apache själv

Kategori B = Här finns det några flera, Mareld naturligtvis. Tyson II kanske, Gumino har farten, Ernst Rolf läskigt snabb i lördags

Skiwkis
0

mareld lär ta kat B.

ozzkan
0

Sen har jag sett Tyson gått OTROLIGT fort, men hemligheten är väl att hålla honom i trav. Vilket ser ut att vara någurlunda omöjligt i de farterna. Undra hur fort han har gått 500 m???

Hannna
0

#25 Äh, det finns inga 500m lopp;)

Det är fortfarande låååååååångt ner till 1.39.1. Det skiljer ofantligt mycket mellan 40.2 och 39.1. som ju är den snabbaste tiden som sprungits under de senaste åren av Gumino och Mareld.

Jag är ganska säker på att samtliga ponnier som gått 1.40 i lopp kan springa snabbare än så tempomässigt, men det måste stämma till 100% om man ska lyckas komma ner i 39-38 i ett lopp.

ozzkan
0

#26 Hehe, ne de sa ja inte heller. :P:P:P:P Men jag tror fasen att han gått neråt 1,36 500 m. Men de va ju de ja mena att han inte får det att stämma 100 % i loppet igenom, utan tar någon galopp dsom omväxling.

Hannna
0

#27 Ja, men det är jag ganska säker på att det finns fler ponnier som kan. Mareld och Zabine avslutade sista 500m på 1.37 i ett lopp på Visby 2005 efter att ha varvat på 2.00(!)

palomia
0

#28 Det var 1.35!

kondolom
0

Mareld och Danielle!

HeidiR
0

I dag gick Gumino 1.43,0 i Finland. Det är ett världsrekord i voltloppet. Han vann med några hundra meter…. :)

jessssica
0

#29 Oj det var riktigt snabbt!! :D :O

Ja tro att Luffsen tar Goldas rekord^^ :D:D