e. Duktig 568
Hej igen. Jag tar upp den här tråden igen med Duktig avkommor, det har säkert hänt en hel del. Jag är nyfiken på er som har avkommor och vad ni tänker göra med dom? Tävla ponnytrav och kanske även ställa ut? (det rekommenderar jag er eftersom att Duktig redan har lämnat bra avkommor av hög klass).
Börjar då med min egen lilla sötnos
Skugga F.2006 svart stj (hjärtformad)
u. Interina 3327 ue. Inter 380
Skugga skall ställas ut på gotland 9 juli. Vi hoppas att det går bra. Han lär bli enorm hihi ca 115-116 redan. Skugga har två bröder som jag känner till det är LojstasSafir rek 2.02,4 och Lojstas Kalle Rek 2.08
Sur på bilden suck

Ater Caballus
Född: 070512 LojstaHed. Svart m stjärn
u: Olivia 3200 ue: Inter 380
Han är inte speciellt hög nu men kan nog kanske tänkas bli ca 120-125cm skulle jag tro.
Han är registrerad hos SPTF. Kommer att ställas ut Rättvik 5/7-08.

Inga fler som har avkommer efter Duktig?

jag har blossa e.duktig u.lingela

Vi har två ston efter Duktig, Lojsta Svartapärlan och Lojsta Maitai. Båda är utställda och inkörda och mycket trevliga.
Vad de kommer göra i framtiden får vi väl se, men trav är en möjlig inriktning. Pärlan är till salu så vad hennes blivande ägare vill göra vet vi ju inte.

fin:) #11

Jag har två stycken hingstar efter Duktig, en av dem är undan Linnéa och den andra är helbror med den som Tessan08 har köpt, alltså oxå undan Leonora. De är nu ca 2,5 år och har vart ute på föruttagning, ingen större lycka detta år. Tanken är att köra in dem och sälja dem. Vi har även tänkt att vara med i treårstestet nu tillvåren…

Uma e: duktig u: corrint! född 2008!

Jag har tre 1 åringar efter duktig. Fantastiskt vackra och trevliga russungar…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss