Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettavel
Läst 3833 ggr
rebeccajansson
0

e. Duktig 568

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen. Jag tar upp den här tråden igen med Duktig avkommor, det har säkert hänt en hel del.  Jag är nyfiken på er som har avkommor och vad ni tänker göra med dom? Tävla ponnytrav och kanske även ställa ut? (det rekommenderar jag er eftersom att Duktig redan har lämnat bra avkommor av hög klass).

Börjar då med min egen lilla sötnos

Skugga F.2006 svart stj (hjärtformad)

u. Interina 3327 ue. Inter 380

Skugga skall ställas ut på gotland 9 juli. Vi hoppas att det går bra. Han lär bli enorm hihi ca 115-116 redan. Skugga har två bröder som jag känner till det är LojstasSafir rek 2.02,4 och Lojstas Kalle Rek 2.08

Sur på bilden suck

rebeccajansson
0

Skogan F.2006 Svart sj

u. Babben 4137 ue. Juventus 468

En liten snäll plutt som förhoppningsvis inte blir dvärg som sin bror Skoogslinus.

StallBakhet
0

Ater Caballus

Född: 070512 LojstaHed. Svart m stjärn

u: Olivia 3200 ue: Inter 380

Han är inte speciellt hög nu men kan nog kanske tänkas bli ca 120-125cm skulle jag tro.

Han är registrerad hos SPTF. Kommer att ställas ut Rättvik 5/7-08.

JuliaS
0

Erna född 2005, ljusbrun, 123,5 cm

u. Ester ue. Nomad G

Kommer att visas på Riksutställningen samt på premieringen på Lojsta. Tidigare visad med 41p som mest. Är på inkörning hos Elinore Yttergren.

*Till salu*

Gottis
0

Inga fler som har avkommer efter Duktig?

ebba93
0

jag har blossa e.duktig u.lingela

GranoStall
0

Vi har två ston efter Duktig, Lojsta Svartapärlan och Lojsta Maitai. Båda är utställda och inkörda och mycket trevliga.

Vad de kommer göra i framtiden får vi väl se, men trav är en möjlig inriktning. Pärlan är till salu så vad hennes blivande ägare vill göra vet vi ju inte.

Tessan08
1

Vi har köpt ett föl i år från Lojsta hed, en hingst e. Duktig u. Leonora.

Tanken är att min dotter ska tävla honom i ponntrav så småning om.

Hämtar hem honom i november. :-)

Rajmon
0

#7 Naaaw!! köpte ni den lilla godingen=) Under 5-års baggen gav vi oss ner till heden för att hälsa på dom små pållarna. Vi fastnade just får er lilla speciella krabat=) urgullig kille<3

Rajmon
0

en till=)

Tessan08
0

Ja visst är han go, det var just att han var så oblyg och gosig som gjorde att vi fastnade för honom, sen har han ju en väldigt fin och klok mamma också. Jättekul att se bilderna! Ska bli spännande och se vad det kan bli av honom!

[cancan]
0

Jag har en 2års hingst e Duktig; Min Ponny

Det är tänkt att han ska startas på travet nästa år.. Han har även blivit visad på föruttagning i år.. men blev tyvärr inte vidarrekommenderad..

ebba93
0

fin:) #11

Jarhultdenyngre
0

Jag har två stycken hingstar efter Duktig, en av dem är undan Linnéa och den andra är helbror med den som Tessan08 har köpt, alltså oxå undan Leonora. De är nu ca 2,5 år och har vart ute på föruttagning, ingen större lycka detta år. Tanken är att köra in dem och sälja dem. Vi har även tänkt att vara med i treårstestet nu tillvåren…

Tessan08
0

Nu har sista kullen e. Duktig hämtats från Lojsta hed av sina nya ägare.

Vore kul att höra vad har ni för framtidsplaner för era små russin.

Bifogar en bild på vårt föl från heden u. Leonora 

Vi kommer att behålla honom som hingst och tanken är att han ska starta i ponnytrav.

rebeccajansson
0

Det blev ändrade planer för våra Duktig-döttrar.

Min systers häst

Skogan u. Babben är nu såld till Norge som ponnytravare. Premierades innan hon åkte med Klass 1 (38p).

rebeccajansson
0

Skugga u. Interina

Premierades med klass II (37p) är tillsalu pga att vi måste minska ner och även satsa på våra tvååringar.

ebba93
0

jag sattsar på¨trav med mig 2 årig efter duktig;)

emmakerttu
0

Uma e: duktig u: corrint! född 2008!

ryttarn
1

Jag har tre 1 åringar efter duktig. Fantastiskt vackra och trevliga russungar…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se