Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 792 ggr
Ogge
0

Skellefteå 29 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon här som tänker anm. då? Är ett shettislopp Mini sommarloppet med högst 15.000 kr

Jag och Sindy ska nog vara med,hon får 20 m tillägg,anm är inte förrän 23 Maj men kul ändå och veta vem som tänker vara med Flört

amandahandersson
0

Norrskenets Jupiter ska starta! Han får 60 meter tillägg!

Senast gick Jupiter 2.41,2, sparat med galopp på Umåker. Skellefteå banan brukar vara riktigt snabb under insprängda lopp, så det ska bli kul och se vad han kan gå nu.. Om det inte slutar med galopp ;p

[sbergmark]
0

Har proppen kommit ut ? Det är väl på midnattstravet ??

jonasjo
0

#2 Proppen är ute på SPTF och som Evelina skrev så är det den 29 Maj Glad

Du menar nog Lilla midsommarkransen som är den 23 Junioch det är för russ.

amandahandersson
0

Det här är Mini Sommarloppet :)

Synd att det bara fanns Midsommarkransen för Kat.B i år, förra året var Mini Midsommarkransen för kat.A MYCKET bra för shettisarna! :)

[sbergmark]
0

ska inte mini midsommarkransen gå för shettisar iår ?

jonasjo
0

#5  Nej det är för russen iår kolla propparna på SPTF

[sbergmark]
0

vad det inte för båda förra året ? :S jag har fått för mig de :O

[sbergmark]
0

för när det är för russ heter de ju inte mini utan då heter det ju Lilla midsommarkransen ,, ?

jonasjo
0

Nä det heter Lilla midsommarkransen för russ och det skrev jag högre upp Flört

[sbergmark]
0

jaaa , men brukar det inte vara både för shettisar och russ ? alltså på samma dag ??

FridaSimonsson
0

japp men ikke de iår:P

jonasjo
0

putt

CarolaG
0

Personalen på travet tycker att det är en tuff dag då de kör så många lopp för storhästarna på Midsommartravet. Vi kom därför överrens om att köra ett kat.B-lopp och istället lägga in ett mini sommarloppet ett annat datum.

Förra året var annars det första året som vi körde Midsommarkransen även för kat.A.

Ogge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag och Sindy kommer inte att vara med den 29/5 i Sk. var och körde snabbjobb tillsammans med Frida och Advocat och jag var inte alls nöjd med Sindy..dumma sig bara och galoppera hela tiden så vi satsar istället på heldan i Vitsand 3 Juni. Men Lycka Till alla ni som ska vara med Glad

amandahandersson
0

#14, tråkigt att hon inte kommer till start :( Menmen, vi möts säkert i vitsand :D