Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 1932 ggr
Sara-Juventus2
0

Nya Shettisar Till Start Iår ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

har någon lite nya shettisar som ska ut i år & i så fall vad för några (stam) ?

natalie_
0

min kvalade in ganska sent förra årtet på 3,29 som ska till start i år,rovalds zorkan heter han E:kärlinge hultsorkan U:asköbläsa.

[sbergmark]
0

Jag har en som är nykvalad och sprungit 2 lopp , Han är efter Titol

Jenniferohlson
0

Jag har Vävsla Ginny, ett 3årigt sto e: Plutus v. dorpzhist  hon har gjort sin debut start iår, 4:a på 3.17.7 men hon var inte riktigt bra…  :;)

_Jag_
0

Ny "upphittad" häst:p, inte min.
Hafindo. 6 år vallack ska kvala snart

StuteriLA
0

Vi hoppas kunna komma ut med tre shettisar. Harmoni e: Haodo, Ekslätts Spirituell e: Gläntans Domino och Emmeros Henny e: Hamras Fridolf.

Anna Manberger, www.stuterila.seSkämtar

Nathalie_p
0

Jag har en 3-åring e:Haodo U.Cola, som är inkvalad på tiden 3.03,1. Hon ska snart starta.

thilda-
0

jikas sunniva star… Kevins nya pålle :) den kvalade in på 3.10

emmyhansson
0

Amandah Andersson lånar en .. Ja tro inte den ha kvalat..

ryttarn
0

Cindy Star som ägs av Hompas klasskompis. Cindy är tio år och aldrig startad. Vi ska kvala henne på Färjestad imorgon, så får vi se vad som sedan händer….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

amandahandersson
0

Jag har Lucky Luke, en oduglig **galopphäst!
**Igår imponerade han iaf liiite… Han gick 3.19 på banan med bara en (!!!!!!!!!!!!!!) galopp x) Innan det hade han typ gått 3.32 å sånt med typ 5000000 galopper….

Han ska kvala imorrn, men vi lär få se en elegant diskning ;)

Trav_
0

Vi har Torpets Gynna e; Plutus v. Dorpzicht u; Blue sun.. Ska kvala den 7 juni på Gävle..

CarolaG
0

Vi ska debutera med 3-åriga shettisstoet Bäckdalens Nova som kvalat in på 3.25.

Vi ska även debutera med 5-åriga Bäckdalens Felicity, hon kvalar förhoppningsvis in på Skelleftetravet den 23 maj.

Sara-Juventus2
0

#5 är det ni som har spirituell nu ?:P

Sara-Juventus2
0

#6 ja jag såg MOLTA på jägers det märks ju verkligen att haodo hästarna kan :D

travandeE_T
0

Jag har ett shettissto som har kvalat på 3.37,3 och startat två gånger och har ett rekord på 3.22,2.

Sara-Juventus2
0

#15 vilken av dom tre på bilden ?

travandeE_T
0

Det är jag och Tuffi som ligger 2:a.Hon är e.Gläntans Domino u.Lista v. Dekema ue.Atleet vd Zandkamp.

ozzkan
0

Hur fort gick Cindy Star, såg aldrig resultat listor.

AnnaLundin
0

Jag har avelshingsten Linnestofta Meat Loaf RS 469 (shetland) på station i år och målet är att jag även ska få ut honom till start under året. (jag jobbar fortfarande på inkörningen…)

amandahandersson
0

Kval imorrn…. Sätter en 10a på diskning!

Sara-Juventus2
0

#20 så ska du inte tänka.

VeronicaP
0

Idag kvalade Amanda Dalsgårds Jasmin E: Django v.d Romer U: Hamodam (haodos mamma) , Så nu ska hon väl snart ut på banorna bara vi hittar något som passar oss , men tycker det är lite dåligt med proppar i Juni, vill ju att hon ska få komma ut på stora banor i början . och helst vill man kunna få 2 nolle lopp men det verka svårt att få till det *ler*

jessssica
0

#22 e: Django vd Romer!! :D Han är pappa till min Dalsgårds Boheme också, rek. 2.57,1 :D

amandahandersson
0

#21, men jag är väldigt säker ^^

VeronicaP
0

#23 Django är ju även pappa till våran Slättens Lilla My som har rekord 2.37,0.  Jessica jag kan tala om att Django är en kanon trevlig hingst som är något av det snällaste jag har träffat och hans avkommor speglar oftas hans fina temprament, jag träffar Django nästan varje dag då jag jobbar på Dalsgårds stuteriet också *ler*

VeronicaP
0

#24 hur gick det då på kvalet?

Nitro
0

#18 3.36 tror jag, inte säker.

Sara-Juventus2
0

#20 på vilken tid ?

amandahandersson
0

FAN, nu är jag skyldig min lillasyrra en tia!

Lucky Luke kvalade in idag på 3.16,5 (med en galopp), helt okörd :D *nöjd*

Valkyria
0

Jag har Johannesbergs Lovejoy 3 år u: Lili e: Maxmer som kvalade för 3 veckor sedan på tiden 3.28.9 och startade första gången förra helgen och slutade först utan på 3.22.8(?)

StuteriLA
0

# 13  Ja, vi har köpt henne från Ekslätts, för ett par veckor sedan. Känner Du henne?

Anna Manberger, www.stuterila.seSkämtar

jessssica
0

#25 Jaha, va kul!!! :D:D Lille Bosse är väl allt en lite ängel han med, jättesnäll är han :D

Sara-Juventus2
0

#31 klart jag känner dom :D vi bor jätte nära varann , och jag är där på fritiden :D , kraaaam:D

Lina-
0

Vi har en som kvalat för ett tag sen. Stenstugu Hawaii e. Dollman u. Lyktans Haidi

[lufsen]
0

har en efter gläntas domino och loffa desiree hon  heter Angel  kvala på 2.52 har ej startart  henne.

Hannna
0

#35 Jag har sämsta Loffa-ungen som gått 2.36 som 5-åring:P Antar att hon förblir det framöver också:P