Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 2083 ggr
Jenniferohlson
0

Mål 2007!

Har ni några Mål med era ponnysar under 2007?:)

Träning som tävling:)

Miii4
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zamir och Ina under 2 min.

Filurs mål var under 20 (rek 26), men han slog till med 19 i årsdebuten, så vi får leta nya mål :P

Jenniferohlson
0

Jag själv hoppas på att få både Hanna och ginny under 3.00.0

Ginny hoppas ja på att hon ska visa fina resultat och kanske kan hon ta sig till kriteriet?!:) Och Hanna hoppas jag att hon fortsätter hävda sig:)

thilda-
0

ska försöka låta bli och leka som vi vore på täbygalopp!! Och ska även försöka ta några plaseringar i både under sadel o i vagn :) och försöka sänka sig till 2.15 el mer :)

Colt
0

Colt tog sitt mål redan första starten. =) 2.10.
Nu vill jag bara att han ska få vara pigg och fräch och ta mycket placeringar! =)

travandeE_T
0

Att få Tuffi till 3.10 men det ska nog gå för hon har redan sänkt sitt rekord från 3.37 till 3.22.

_Jag_
0

en vinst med neppe och under tre min med haffe (okvalad)

olivialundgren
0

Att Zoylett fortsätter,i samma fina form som hon visade första starten. Och sänka några sekunder och ta några bra placeringar.För jag vet att hon kan :D

_caroline_
0

mitt mål med roffe e att han ska vara skadefri, nått som jag inte lyckats så bra med:( Hoppas oxå att han kan var med i dom stora loppen och ta bra placeringar

divansson
0

att oponnyn går lätt under 2.00 och håller.. sen att ja kan få nån seger iaf.. :) Och en Ny sulky.. fasst det kanske inte var det som menades.. hehe.. men iaf  ;)

natalie_
0

mål för zorken är att han ska kunna gå 3,00 elr till och med 2,50 då han gått 3,05 på banan(ej rek)och att han ska vänja sig vid traktorn så man inte blir URSPARKAD VARJE GÅNG!men vi jobbar p¨å det.

jenniferaronsson
0

trolla ska under 2.30 och marina ska ner till 2.47 iaf !

jenniferaronsson
0

trolla ska under 2.30 och marina ska ner till 2.47 iaf !

Liiiiiiinn
0

Mitt mål me Filur är att ta en vinst eller två:P och en tid runt 2.10!

equuleus
0

Mitt mål är att Equuleus ska sänka tll ca 1.57 och hålla honom fräsch hela säsongen :)

iiirma
0

Mitt mål med Plexus är under 2.20, känns inte alltför långt borta (rek 2.25,3a). Ostartad i år. En seger är ju aldrig fel heller, är man ju inte så bortskämd med precis :P

kondolom
0

Mitt mål är att vinna mitt första lopp! Cool

FridaSimonsson
0

Nja, ett bra år: )

Att advocat gör en sista tooppen säsong :)

Hannna
0

Även om hela resten av säsongen går rätt åt skogen kan man ju alltid tänka tillbaka på den 13 majFlört

Nej, men att Mareld håller sig frisk, kry och trivs med livet:) Då hoppas vi vara med i SM.

jonasjo
0

Vårat mål är väl att det ska gå bra för Evelina och Sindy O. nu när det är sista året hon tävlar med henne…och att det ska gå bra för Karl-Oskar och Frida med,att dom närmar sig 2.00 gränsen Glad och det tror jag definitivt dom gör..

Absolut_Luks
0

Hoppades att Lova skulle gå under 16,9..gick 10,5 redan i kvalet..så det nya målet får väl bli…under 10?

amandahandersson
0

Norrskenets Jupiter vill jag ha under 2.40, sen när vi är där kanske 2.35 inte är helt omöjligt. Innan säsongen var ett mål att ta en seger med honom under vårat sista år tillsammans, men det har vi redan "avklarat" så nu hoppas jag att han fortsätter lika bra, sänker och tar ytterligare fina placeringar + kanske en till seger : )

Zolero har målet först och främst varit skadefritt, och han har lyckats "hålla oss" frisk, men kanske inte helt fräsch. Nu är målet START, och när han väl startat och visat att han klarar av det är målet 2.20, sen när vi är där kanske jag vågar blicka neråt 2.15.. Men vi kan säja så här.. Målet med Zolero är att det ska funka för honom! När det funkar hoppas jag att spärren släpper, och Zolle får visa vilken häst han är!

Jennie-Estman
0

Mitt mål är att stubina ska gå under 2,20 bara en sekund dit i allla fall.

Lina-
0

Mitt mål är att mina unghästar blir väl förberädda inför 2008 och ha roligt med mirakel :)

Helenas-Margit
0

mitt mål är att få in baggen på ovalen och iaf få honom kvalad och startad i ett lopp!

blir min comeback (intetävlat sen 2004,så provlopp m¨ste köras+ att baggen aldrig varit startad(för stressad) så nu när han är tolv funkar det mesta som det ska i hans huvud!!

EllaMarine
0

Hitta en startpålle .. ;P Som jag gärna lånar på foder först .. :)

ozzkan
0

Crossen: 2,05- påväg, gick 2,08 idag.
Tösen: 2,10 minst, men måste va frisk
Cedrus: 2,35 lätt, 2,30 oxå
Alban: Haha, innan säsongen ville ja att han skulle komma under 2,40 nårra gånger iår, men idag gick han otroliga 2,34,3!! :P:P Kanske inte oroligt för vissa, men trodde aldrig han skulle närma sig tider runt 2,35 igen.

_JonnaRoos_
0

Hade ett mål och det var att få med Pondus i elitloppet !

juliapettersson
0

Efter helgens start på Visby har jag som mål under 2.05 med Golf i år.

jessssica
0

Målen med KRUTON är att han ska fatta vad det hela går ut på och utvecklas, o gärna gå under 2.30 :)

Målen med BOSSE är väl att han och hans ny(a) kusk(ar) ska utvecklas tillsammans och bli ett team som jag o han var.:) Då kan han sänka lite till också, det visade han på KM m. mig sista starten 2006 :)

Absolut_Luks
0

Så satte Lova nytt rekord igen :D och under 2.10:målet för iår (Andra målet som hon tar som jag hade satt upp för hela året.) då får det bli…2,07 som gäller för iår.

wilson
0

Trofe runt 50 hade vart fint, Annju under 2 minuter, Ejra kvala kanske….. Annars va ett mål Elitloppet  men där kom vi nte med pga halvrad, slarvigt! Men men…..

Annars är målet att Trofe skulle gå nytt rekord och vinna ett lopp redan uppfyllt!!! :)

Miii4
0

Zamir uppnådde ett delmål idag, under 2.05 innan halva säsongen :P hehe. Gick 04,9.

Millaaann
0

Målet med mina hästar är att de ska få vara friska och glada :).

Målet för Bonzon är att han ska gå under två min iår, har 2.00,8 som han gick i sin andra start för året :)

Målet för Rosalind är att hon ska utvecklas lika bra som hon gjorde förra året..och att hon går under 1.50.. :)

Målet för Arnold är att han ska gå bra och gå runt 1.55 iår :)

AK47Kalashnikov
0

#30 Meh, Josefin! Så fint som Lova sprang i Lördags så kan du nästan börja blicka mot två-minutersgränsen med en gång! =D

Själv får man väl ha som mål att komma till start med egentränat överhuvudtaget i år…

linnrisedal
0

Att gusten sköter sig under inkörningen så vi kan kvala nästa år. Att cato kommer ner i den 2.15 tid och att jag och kntarell kommwr med i montéSm

Absolut_Luks
0

#34 Haha,Virrpannan vet man aldrig vad hon kan hitta på. Hon kan överaska på både posetiva och negatvia sätt. Då blir målen inte så höga heller ^^

Mixie
0

Att Oddny går under 2.20 ner måt 2.15 (man kan väl drömma :P) och att hon håller sig frisk och glad :D

//Mickan