Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 695 ggr
_Jag_
0

Vad tror ni? :O

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Tänkte bara fråga vem ni tror vinner detta loppet, har nr 1 en chans??
Är ju bara kul att veta. Persoligen tror jag inte att jag (1) vinner.. ;)
Vad tror ni?

http://www.sptf.nu/startlistor/070526_TO.pdf

Lopp nr. 7

Foto: Mia Nilsson

muskot
0

Tror att Kålmans Prinsen vinner, 2a platsen kommer nog stå mellan Ljungens Pärla och Ljungens Pirat!

jessssica
0

Det är alltid jättesvårt att säga i sånna noll lopp, kan egentligen bli precis hur som helst, fast det såg ju bäst ut för nr 3 iaf :D

_Jag_
0

ok, personligen tror jag Kålmans prinsen vinner och att dito slåss om 2:a plats men där är jag nästan garanterat med ocksåxD

thilda-
0

Kålmans prinsen.. Men.. De kan ju bli en skräll seger

amandahandersson
0

Jag tycker loppet ser öppet ut. Ingen har kvalat in på någon sådär jättesnabb tid, och det ser ut att bli ett jämt startfält :)

Hannna
0

#5 En 3-åring som kvalat på 2.25 utan galopp i början av maj?

Miii4
0

Tror att Kristan tar hem en seger i loppet med Prinsen! Tycker den pållen e väldans snygg :).

Cecilia, d går nog bra ska du se :)

Kristina-
0

Man ska inte stirra sig blind på kvaltiden. Inte alla kör för fullt i kvalen, utan vill bara få ett godkänt kval.Så en häst med långsammare kvaltid behöver absolut ej vara sämre än en som kvalat snabbt.  Jag har tre stycken som jag håller på, och det är Prinsen, Papaya och Neptun, hoppas att någon av dom vinner !

_Jag_
0

#8 tackar ;)
#7 haha jag tror nog också han vinner;) men det går säkert bra för mig=)

Hannna
0

#8 Det var inte det jag syftade på, menade bara hur snabbt måste en 3-åring kvala på nuförtiden för att tiden ska räknas som snabb?2.25 är fortfarande en snabb kvaltid av en 3-åring  enligt mig…

amandahandersson
0

Jag såg inte den som kvala på 25 ;p ;p Sry.

PromiseMinanMorfeus
0

Ja alla kvalar så himla snabbt nu! Hur ska man kunna ha chans me 2,45 hästar? Jaja men de märks att det är bra 3 åringar i år:P

amandahandersson
0

Jag tro Kålmans Prinsen vinner ;p

Kristina-
0

#10  Jo visst är 2.25 en jättebra kvaltid för en treåring. Vad jag menade var att det är svårt att gissa vem som ska vinna, då man faktiskt inte vet hur bra hästarna är. En med snabb kvaltid ser man ju att den är snabb, men en långsammare kanske tog det väldigt lugnt i kvalet och kan mycket snabbare.

Jlu
0

Jag tror det står mellan 1an, 2an och 3an ;D! Haha Skrattande

_Jag_
0

jag kvalade ca 15 sek över vad neptun gick veckan efter;) så allt kan ju hända, fler hästar som tagit det lilla lugna i kvalet kanske…

eehlin
0

hejar på dig och neptun!:)

Hannna
0

#14 Javisst. Men det är ju ganska självklart. Var inte det jag menade med mitt inlägg..

Rajmon
0

hmm…. man ska inte alltid titta på kvaltiderna!! Det är ju inte många som vet vad hästarna tränas på för tid…. Det kommer bli en överaskning i loppetSkrattande (Det är faktiskt en liten bana det handlar om) Det är kanske inte alla som gått på liten bana!Skrattande

_Jag_
0

jag skulle nog ändå tro att det blir ett ovanligt öppet lopp (för att vara ponnytrav), vinnaren kan man ju kanske se, men annars kan nog vem som helst ha en chans…:D

#17 Danke schöön:D:D:D:D