Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1629 ggr
rebeccanisse
0

Champion-däck

Jag undrar vad ni, som har champion speedcart köper era däck! För min behövdes det bytas på, sen när jag var inne på vår lokala "däckhandel" så sa han att det inte var något han kunde få tag på… Men det måste ju finnas några däck som passar för man kan ju inte sluta använda vagnen bara för de.. Däcken hette: 24*2= 2*19 3/4…

LLennartsson
0

Om du ha själva hjulet kvar så kan du bara köpa nya dack och slangar :) Finns ju han Axel Carlsson vid Härlins :)

Stall Bråna

rebeccanisse
0

Ja, jag var ju inne där men han kunde inte få tag på det… Det var därför jag undrade här vart alla andra fick tag på sina!

giffan
0

Finns cykelringen eller vad det heter i närheten? för de kan beställa hem både hela hjul och bara däck. det är tydligen några speciella däck som används till sopvagnar. ring runt och fråga. många har inte hemma men kan ta hem.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

rebeccanisse
0

Jag bor i Tingsryd. Men kanske kan ringa dit och fråga? tänkte någon borde ju ha nån championspeedcart och behövt byta däck. Och det borde ju gå o få tag på i och med att vagnarna sålts!

jag har själva grejen i mitten, fälg eller vad det heter. behöver nya däck o ev slang :)

giffan
0

Kolla med de olika cykelbutikerna som finns. någon borde kunna ta hem åt dig.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

stuteriMo
0

Hannas Hästshop på Halmstad travet har däck.Tungan ute