Påskbomben 6april??
Någon från Skåne Som vill dit? Jag tänkte åka dit med en häst Så har plats för en till. hör av de 0736726169 eller skriv till mig / Anne

Då möts vi tidigare än jag trott.

Vad skoj :))

Alltid Anne, det vet du.
Vilka har tänkt att anmäla?
Jag ska anmäla 1 eller 2 inte bestämmt än:) tror de kommer få gå på poäng.. Väldigt många som ska anmäla

Lolita Dar och Manicken 567

#5 Fast de verkar inte vara mer än 5hästar vad man ser här :)
nej men nu tror jag ju inte majoriteten av de som kommer anmäla sitter på ponnytrav.ifokus heller :)
Vi har säkert hemmahästar i den klassen för att fylla den loppet, Sen om alla anmäler är väl en annan sak. Men stora prispengar så finns ju risk för att många gör det.
Hoppas iaf på mycket anmält :)

#7 Alla kanske inte vill skriva ut att dom skall anmäla……
Bara innom VPTS finns det åtminstone 10 ponnyer som skulle kunna starta i påskbomben. Tittar vi sedan över klubbarna i det "vanliga" upptagningsområdet finns det ca 20 till, sedan drar ju påskbomben långväga gäster, som vi kan se i denna tråd, så underlaget är stort. Sedan är ju alltid frågan hur många av dessa ekipage som är startklara och i form. Men när jag pratat med "folk" känns det som att det kommer bli mycket bra anmält.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Nä tror inte heller att alla skriver här just pga det verka vara så att vissa skriver att de ska anmäla men sen har de inte ens anmält när anmälan har gått ut och då har de kanske *lyckats* skrämma bort vissa som hade tänkt anmäla :D

#10 INte ska man väl bli "rädd" för andra, man måste väl tro på sin häst :)
#8,9 Superkul då blir de fullt lopp :) Tur mina hästar har hyfsade poäng då :))
Jag tror nog en del försöker skrämmas med att skriva så… samma med att det finns så mycket hästar till vissa proppar, så man tänker att man inte ens kommer med, sen när lista kommer ut så är det inte ens fullt.
Så egentligen ska man inte ta så hårt här på vad som skrivs om vem som ska anmäla vad till de olika propparna.
Känner man att man vill vara med så kan man anmäla.
Vi kommer inte göra det då våra inte ens är klara för start, och inte kan vara med i proppen =)
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#12 Nu skriver inte jag att det finns många hästar till den proppen för att folk inte ska anmäla! Utan för att det faktiskt finns många hemma hästar runt 2.00, kanske även en anledning till att den är ändrad iår?
Sedan tycker ja personligen att det är roligare om det blir 15 ekipage än 7.
=)
#13 jag menade ingen speciell skrev heller inget nr på något inlägg jag svarade.. bara att det är min kännsla att det är så det kan fungera.
Självklart är det roligare med många hästar i loppen. Det är ju klart bättre att vinna ett 15 hästars lopp en ett lopp med 5 hästar i, flera att slå iaf.

~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#11 Vi tror inte så , vill vi ut i ett lopp så anmäler vi och bryr oss inte om vilka som kommer med i loppet men vet att de tänks så ute i en del stugor.
De har ju tex märkts i de stora loppen en del gånger, de är inte lönt att anmäla för den ska dit och då har inte vi chans att vinna eller att de blir så många så de inte är lönt att anmäla och sen anmäler ingen och så får loppen/loppet strykas.
Det värsta tycker jag är när man har suttit här och läst att vi ska anmäla våran häst i propp … och sen när startlistorna kommit så saknas de ;)
Tycker de är kul o se hur intresset verkar genom att fråga, inget som påverkar om jag anmäler eller inte :)
Men om intresset är lika stort som det verkar nu så är det ju väldigt kul! Tur han har sin 1a i raden. Om han anmäls.