Vet att det inte var så många som skulle anmäla.. iaf inte Tyson!

Om det nu är inställt kan man ju undra vart ponnytravet är påväg egentligen när det inte ens lockar 5 hästar i ett lopp med 1000 spänn i förstapris. Jag menar, jag anmälde ändå och jag bor i Halmstad! Ca 5 timmars resa enkelväg.
Men ja, vill ha det bekräftat först!:P

Men det är absolut inte säkert att det är inställt, men vet att många tilltänkta inte startar pgu sverigelopp försök och Tyson skulle å stå över.

Pappa sa nämligen att det var inställt så han anmälde inte ut någon som kompis till Mareld, men det står ju ingenstans så skulle bara vilja ha det bekräftat!
Väldans synd att det här loppet ligger fel i tiden, så att det krockar med Sverigeloppförsöken. Annars hade det säkert varit många anmälningar.

Ja men det är ju inte det ända, vilken miss dom gjort med guldstot och monte sm :(
Endast 4 hästar anmälda… Så ja det är tyvärr inställt.
Vi trodde att de som inte kunde vara med på elitloppet ville anmäla ut där, men fel tänkt av oss… tyvärr
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Ja men sverigelopps försöken går ju dagarna runt så d kanske inte är så konstigt. Många snabbloppare har inte sprungit in mer en 50 tusen.
Det är inställt ja. Endast 4 hästar var anmälda, tråkigt! Jag anmälde.

#6 EPS jobbar på att se om det är möjligt att ändrat datumet för Monté SM. Vi måste kontrollera med vår egen bana och SPTF om det är möjligt. Vi återkommer om det senare.
Ylva

#10 va bra, jag blev lite besviken när jag såg det!! hoppas på det bästa!! man vill ju inte prioritera bort ett storlopp!