Söker b ponny!
Hejsan! :)
Söker en B ponny på 2 till tre 3 år. Inget måste att den är inkörd men då ska den hälst vara två. Inga vidare krav :)

Kan tänkas att jag har något bra till dig, PMa mig och berätta lite om dig själv, ambitioner med hästen osv.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Hej,
Vi har både en 2- och 3-åring e. Gumino ue. Raider för den som är intresserad att starta i ponnytrav. Båda är hingstar , bruna med stjärn. 3-åringen tränas och går att provköra vid intresse ,2-åringen går på lösdrift just nu.
hör av dig vid intresser carin131
Hejsan!
Vi har en blivande 2-åring som vi vill sälja. Jag tror nog att han kommer att passa till travet!
Han heter Rännar (betyder springa på gotländska) svart valack blir ca 126-127cm
han är född på lojstahed och är efter våran egna hingst Lego-Lasse som min syster tävlat sparsamt, rek 2.13,5. Rännars mor har lämnat aktive Jollis Joppe rek 2.11,2 med över 10000kr insp (segrar i både trav & monté).
Rännar har alla papper klara & är travreggad.
Vi säljer honomt till ett mkt bra pris då vi måste minska ner på hästantalet hemma. Hör gärna av dig.
Mvh Rebecca
Kontakt: Marika Jansson, Gotland tel 0498-35080 mob: 073-5803321

Hej!
Vi har en tvååring till salu.
Aquila f.10 är e. Korsnäs Brådis och u. Bengtsbodas Ragata (vars mormor är den berömda Regatta).
Aqula är läraktig, positiv, framåt och tycker om att arbeta. Det är go i henne, och jag tror att hon skulle kunna bli riktigt duktig travponny om hon fick chansen. Tyvärr kommer jag att ha begränsat med tid under kommande år då högskoleutbildning väntar, annars hade jag gärna behållit henne.
Sedan i somras är Aquila tömkörd regelbundet. Nu har hon fått börja dra på släpa också, vilket har gått mycket bra.
Hon är reggad i SPTF, vaccinerad, verkad och avmaskad.
Om du är intresserad och vill veta mer, kontakta då mig via PM eller på mail: ulrika.jagerup@gmail.com
Den bifogade bilden är från i somras!

Vi har lite olika, kolla hemsidan om du är nyfiken =) www.russtrav.se

Hejsan! vi har en 2-åring till salu e: Darius Roll u: Ripadals Fjonkan
Han är inkörd och jätte snäll att hantera och pyssla med, helt orädd! Går tillsammans med två andra hingstar vilket fungerar bra, står i box med ston på båda sidor och bryr sig inte.
Fjonkan är bl.a mormor till Fantom!
Kan fås kastrerad mot betalning.
PM:a för mer info!
Vi på stuteri JSA har två 3åringar och tre st 2åringar till salu. Vill du veta mer? Skicka ett Pm så kan jag maila info och bilder..

Hej!
Vi har en rörlig treårig valack till salu som vi gärna vill sälja till travintresserad.
Han är e. Ruton 513 u. Bahia 4319 ue. Lon 489. Han är vaken och alert med en trevlig sida.
Hör av dig om du är intresserad så berättar jag mer om honom. Finns 4 mil söder om Sthlm.
hej jag har 2 åriga och 3 åriga ston .hingstar valacker med trav stam far till hästarna junisorken uron G christer tele 0477/63085 mobil 070/6333233

Hej!
Jag har en två åring e: Raider u: Thyra (rek 2.07). En litet sto med skinn på näsan, precis som sin mamma. Hon har varit i vagn och är mycket hanterad. Låter det intressant kan du höra av dig!
/Linn