I brist på annat kan jag tippa lite, inte för att jag är bra på det men!:)
Lopp 1: 6 Bäckdal. Shalimar - 3 Smedens Valliant - 1 Storeg. Pimino Jr
Outsider: 2 Broängens Ericeira
Montelopp :
6 Bäckdal.Shalimar har bra tider i raden men dock även mycket galopp men tror ändå det kan gå vägen med duktiga Wilma Lundgren i sadeln.
3 Smedens Valliant vann ett montelopp på Bergsåker i oktober ifjol, står bra till och tror han slutar bland dem främsta i mål.
1 Storeg.Pimono Jr har tre raka vinster och är han lika bra under sadel så har han bra chans.
Outsider: 2 Broängens Ericeira har varit borta länge och jag tror hon är bra nu när dem har anmält. Skulle inte förvåna mig om hon slutar långt fram.
Lopp 2: Kör själv Kraterns Smoothie. Hon har tränat bra och jag tror på stor chans men tippar inte mig själv!
4 Florian II - 7 Söräng´s Wilma - 6 Hasselbos Comet
Outsider: 1 John Deer
4 Florian II har gått bra känns som han kommer var bland dem främsta i mål. 7 Söräng´s Wilma har visat fina resultat och varför sluta nu?! 6 Hasselsbo Comet kan ta sig fram än bit om det inte blir för mycket galopp ser det ut som. Outsider: 1 John Deer har en liten chans med lite flyt och om han sänker sitt rekord.
Lopp 3: 9 Stenstugu Nudolla - 3 Gervalds Blixten - 4 Trollminn
Outsider: 5 Blomma
9 Stenstugu Nudolla har gått riktigt fina tider och kan nog ta in sina 100meters tillägg. 3 Gervalds Blixten hade ett KANON år ifjol och tog 11 segrar på 23 försök. Har en bra chans här. 4 Trollminn är han bra fräsch och går inte alltför långt från rekordet, vilket jag inte tror med duktiga Johan Olsson som håller i tömmarna. Outsider: 5 Blomma
har gått jättebra på slutet och kan mycket väl vara med och göra upp om pallplatserna.
Lopp 4: 4 Björksta Trolltrix - 7 Betsie - 1 Rågsv. Wontolla
Outsider: Razmus Raid
4 Björksta Trolltrix vann årsdebuten på hemmabanan Hagmyren på nytt rekord och kommer göra upp om en pallplats. 7 Betsie Har gått fina tider och jag tror hon kommer sluta bland de främsta i mål. 1 Rågsv. Wontolla står bra inne och har gått fina tider och jag tror han är riktigt långt fram när mållinjen kommer. Outsider: 6 Razmus Raid håller han sig på benen så tror jag han har en chans.
Lopp 5: 3 Rocky V. - 7 Hiprex - 2 Ellsa
Outsider: 4 Zeus
3 Rocky V. har 3 raka och jag tror han är bland de 3 främsta i mål 7 Hiprex har en fin rad och jag tror den kan fyllas på med ännu en fin placering. 2 Ellsa ser rätt stabil och bra ut så det är inte omöjligt att den får det sig en bra placering hem. Outsider: 4 Zeus om det inte blir mycket galopp så ser det inte så mörkt ut för en fin placering.
Lopp 6: Kör själv Kraterns Smoothie och tror på en bra chans, tippar inte mig själv!
3 Storeg. Pimino Jr - 12 Gervalds Blixten - 5 Hulexa
Outsider: 8 Smedens Mess
3 Storeg. Pimino Jr har 3 raka, och kan säkert mycket väl fortsätta i de stilen med ny kusk. 12 Gervalds Blixten kan mycket väl vara långt fram i detta lopp. 5 Hulexa gjorde en uppryckning ifjol och gick myket bättre än på lång tid, kan nog göra ett bra lopp och få en fin placering. Outsider: 8 Smedens Mess tror jag kan vara långt framme om hon står på benen.
Lopp 7: 5 Kurant Skott - 3 John Travolta - 2 Imad
Outsider: 1 Hults Shamira
5 Kurant Skott tycker jag ser bäst ut i detta mycket öppna lopp och ser rätt stabil ut. 3 John Travolta ser ut att vara bland de främre i detta lopp. 2 Imad kanske kan göra en uppryckning och fixa en fin placering. Outsider: 1 Hults Shamira kan nog trava till sig en bra placering.
Lopp 8: 5 Ramona Mustang - 4 Emmeros Gnista - 2 Tristan
Outsider: 1 Goofy
5 Ramona Mustang tror jag vinner det här lätt fast sina dryga tillägg. 4 Emmeros Gnista tror jag har en bra chans och kan plocka en fin placering. 2 Tristan hoppas jag kan vara bland de 3 första. Outsider: 1 Goofy kan nog ta en fin placering.
Lopp 9: 6 Björksta Trolltrix - 8 Betsie - 4 Rågsv. Wontolla
Outsider: 3 Tyson Ås
6 Björksta Trolltrix gick bra i årsdebuten och lär ha en bra chans att vara med i slutstriden. 8 Betsie har gått fina tider och ser ut att kunna sluta långt framme i mål. 4 Rågsv. Wontolla har 2 vinster i raden och fina tider så det ser ut som han kan vara riktigt långt fram i mål. Outsider: 3 Tyson Ås gick rekord i senaste starten det finns någon tid för och står inte så långt bak.
Lopp 10: 4 Sävrarps Ztar - 8 Rocky V. - 9 Ellsa
Outsider: 3 Callibus
4 Sävrarps Ztar tror jag har bra chans här men i de långsamma loppen brukar det bli väldigt öppet oftast. 8 Rocky V. har gått fina tider och har bra placeringar så jag tror det fortsätter så även nu. 9 Ellsa har gått nära sitt rekord de senaste starterna och det ser ut som att det kan bli en bra placering.
Lycka till alla!:D
Putt 
Håller tummarna för att bebisen Razmus Raid "Musse" har slutat upp med bebisfasonarna nu och visar vad han går för! :) Då kommer det gå undan! Heja Emmy och Musse! <3
SVERIGES BÄST 6-ÅRING VINNER ETT AV LOPPEN!!!!! Gissa Vem!