Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1725 ggr
olivialundgren
0

Hingst. ZOYER 427

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har nån ponny efter Zoyer 427 ?

Eller ,diplomstot Gulett?

Sånnafall, hur är den i humöret? Mognaden? och va har den för tid? 

Jag har min Rovalds zoylett
                     *2002

Zoyer   - Gulett

.Och hon är så otroligt töntig":P Enda  dan kan hon gå hur bra som helst oich koncentrera sig framåt. Men nästa gång kan hon bara springa och gnägga och inte alls koncentrera sig,och enbart galoppera…

TILDA_J
0

Tävlade Rovalds Zoyerina (f.1993 u Märta e Cedrik) en del för ett par år sen, de va Caroline Berglund som ägde henne. Hon dog tyvärr för ett par år sen…Tror hon hade ett rekord på 2.04innan hon slutade och betäcktes. Zoyan va riktigt härlig att köra alltid på bettet, tuff och framåt. Sen va hon ett rätt så tjurigt sto emellanåt men va aldrig elak utan de va mest charmigt.

Eufemia
0

Om du känner igen Matiné som tävlade förra året så hade jag henne innan o hon hade problem med nacken så hon stegrade sig väldigt mkt. Men hon var väldigt pigg o glad o köra. Och hennes mamma var nog Matina om jag inte minns fel

olivialundgren
0

#2 Matiné som sara nordgren körde ett tag ?

jessssica
0

Rovalds Zoyerino (Rino) finns ju, som står på Rommes travskola, tror han har ett rekord på runt 2.20-25. Men han har väl inte gjort så jättemycket starter heller. Körde han ibland för ett par år sedan, tyckte han var ganska lagom pigg, framåt och rolig att köra:) (stack en gång på rakbanan bara menmen :P:P)

Eufemia
0

Sista året nu var det Elin Simonsson som körde

Jagz
0

# Vad tråkigt att Rovalds Zoyerina är död. Varför dog hon? Rovalds zoyeribe är också efter Zoyer. Ett fint sto med rekord 2.03.

TILDA_J
0

#6 Hon hittades död i hagen en dag, blodkärlen hade spruckit…

zorken-
0

ja jag ska starta rovalds zoyerino 2,26 i rek

rebeccajansson
0

Puttar upp denna tråd. Har ett vinnartäcke. Bävernylon grön med vit text som det står Zoyers hederstäcke. Någon som är intresserad?

Danuta
0

Jag äger Rovalds Zemper, har haft honom i 1år nu. (I träning från 10/4-1/11 och ägare från 1/11) Han travade 2.10 (2.14 i början av säsongen) förra året, han gjorde inte så många starter förra året eftersom han hade vilat ca 6månader när jag fick in  honom i min träning i April.
Det är en speciell herre med en stark vilja.

rebeccajansson
0

#10 är han kastrerad?

Danuta
0

#11 Ja han kastrerades i höstas.