Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1156 ggr
rebeccajansson
0

kritik på hemsida

Hej!

Jag skulle jättegärna vilja att NI ger kritik på min & min systers hemsida www.stalluppgarde.n.nu

Tack på förhand

dextrosol
0

Bättre sätt att hitta kontaktuppgifterna på vore bra samt mer info om vilka NI är, att ni sysslar med ponnytrav och bor på Gotland förstår man snabbt, men vore trevligt med info som hur länge ni tävlat alt. när ni började med hästar, ålder m.m.

Annars var det en fin hemsida, bra med sådana stamtavlor ni använder er av till varje häst, även bra med tillräcklig info om hästarna (inte för mycket, inte för lite). Bra också med uppdateringshörnan till höger.

rebeccajansson
1

1#

Hur menade du med kontaktuppgifterna? vårat namn, tel nummer, adress samt enkelt kontaktformulär finns ju på förstasidan?

janehellen80
0

Jättefin… Hoppas bilder på russen e:lego-lasse kommer in snart.. nyfiken på å se …

kontaktuppgifterna syns tydligt Skrattande

Medarbetare på Gotlandsruss i fokus

Av ett russ blev det russigt värre  Skrattande

dextrosol
0

#2 Jag såg det efteråt när jag skrållade ner på förstasidan Skrattande.

Men annars tycker jag personligen att det är både smartare och mer organiserat om alla kontaktuppgifter finns under en viss flik på hemsidan så att man lättare kan få tag i dem, dvs. man ser lättare var ni har era kontaktuppgifter om de ligger under en och samma flik.

rebeccajansson
0

ok. Tyvär så kan jag inte lägga in fler flikar på menyn. Men tack ditt svar :)