Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1123 ggr
VeronicaP
0

Jägersro 29 april

Någon som vet vad boxhyran är där nere ?

Hittade ingen info på SPTF .

Hittade programmet men kunde inte tyda ut vad boxhyran är .

Sen så fattade jag inte riktigt om de betalade ut prispengar kontant eller inte .

Såg att även from nästa tävlingsdag så var man tvungen att betala in på Bg stämmer det ? gäller det i såfall även insprängda lopp .

ekbacka
0

Hej, jag pratade med Tommy S igår. Inbetalning av startavgift och boxhyra på bg gäller redan nu på söndag. Boxhyra 60:-.  Vinstpengar sätts in på ditt konto. För att dom skulle slippa att hantera så mycket kontanter.

VeronicaP
0

ok , men man kunde väl betala kontant denna gången ? så fattade jag det som när jag läste programmet , för de var bara där jag hittade infon .

jaha då får man väl försöka komma ihåg att ha kontonr med sig om det går bra , kommer ta tid vid startanmälan då kanske om alla ska lämna sina konto nr Flört

ekbacka
0

Fattade det som att man ska lämna kontonr när man betalar in startavg.

Infot läste jag på SPTF.

ekbacka
0

Nej förlåt….infot hittade jag på deras hemsida under flik : tävlingsinfo… Skäms

VeronicaP
0

ok i programmet fattade jag det som att man ska göra det när  man startanmäler , och att man denna tävlingsdagen fick betala startavgiften på plats .

De står i propp häften att startavgiften är 100 kr om annat inte anges i proposition, betalas kontatn på tävlingsdagen .

Då kan de ju inte bli dyrare att betala startavgiften på plats  tycker jag i alla fall.

#4 hittade det nu med där , men jag var på SPTF och kollade innan och där hittade jag inget ;)

muskot
0

Denna tävlingsdagen kan man betala start- och boxavgift kontant men fr o m nästa tävlingsdag så ska man betala in det i förskott på SPTKs bankgiro.

Fr o m denna tävlingsdagen (29 april) betalas alla prispengar ut till era konton. 

Boxavgiften är 60 kr.

Vi ses på söndag :)

VeronicaP
3

#6 Tack för svar Nillan :D

Men menar ni att man måste även betala box avgiften innan start ? jag menar de kan ju bli så att man måste stryka pga olika orsaker och då borde man ju inte behöva betala boxavgiften ?

stallnysater
1

Skulle det vara så att man får stryka borde de rimligtvis betala tillbaka boxavgiften, eller?

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

VeronicaP
0

#8 Ja så borde de ju vara , få väl sända iväg ett mail till någon ansvarig innan man anmäler nästa gång .

savrarpstuteri
0

7,8 och 9 kostnaden är ju att iordningsställa boxen för den som beställt den.

Frågan är vem som skall stå för den kostnaden? Beställaren eller arrangören Obestämd?

VeronicaP
1

#10 Fast på storhäst betalar du inte om du inte använder boxen.

Vet inget ställe som någonsin har tagit betalt för boxhyra om hästarna inte kommit till start.
Det är ju bara startavgiften man får betala i alla lägen.

stallnysater
2

En box som inte används är och förblir plomberad tills någon använder den ;)
Så man ska inte behöva betala boxavgift om man inte använder boxen.

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se