Startlista Visby 1/5?
Någon som har tillgång till Kanal75 som kan lägga ut listan?
Hej!😃 Startlistorna ligger ute på Sptf järvinen är en direktlänk till startlistorna på Visby det 1/5😃 http://www.sptf.nu/startlistor/Vi_120501.PDF //Elsastubin❤❤
Om du vill gå in på Sptf någon mer gång och kolla startlistorna så går man in på www.sptf.nu Sen när du är inne på hemsidan klickar du på fliken tävlingar 😃 Då kommer en kalender upp och i kalendern finns alla tävlingsdagar. Om du då klickar på tex Eskilstuna den 29 april i kalendern, så kommer en liten ruta upp och där står det startlisor. Klickar du på startlisor kommer startlistorna till tex Eskilstuna. Går det inte att klicka på startlista så har inte startlistan kommit än. hoppas att du förstår, jag är inte så bra på att förklara 😉 //Elsastubin❤❤
# Tack, men det vet vi……det var kanal 75 Johanna undrade om!
Jag ville bara förklara hur man gjorde ifall hon inte visste, så att hon kan gå in på sian någon mer gång :D
Hej Elsa!Jag tycker du skall kolla på Johannas presentation, hon har haft och har flera jättebra ponnytravare och vunnit massor av lopp! Jag förstår absolut att du bara ville vara snäll…..Maggan
Oj såg nu att ni skrivit. Innan jag skrev första inlägget fanns ännu inga listor på sptf men de måste ha lagts ut precis efter, tack för hjälpen!
#6 okej visste först inte om du visste att man kunde kolla på sptfs sida också, men då förstår jag :D #nej jag tror nog att vi har missförstått varandra lite :) jag visste inte att hon redan hade kollat på Sptf, jag la liksom bara upp startlistorna eftersom ingen hade lagt upp ifrån kanal 75 :) eftersom det var startlistorna hon sökte efter :)