Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 395 ggr
amandahandersson
0

Startlista Skellefteå 29 maj!

Här kommer startlistan till Skellefteå den 29 maj!

Vilka tror ni på?  Ranka gärna :D

amandahandersson
0

Jag själv tror faktiskt en del på min egna, Norrskenets Jupiter. Han har gått bra i år, och kan trava under 2.40, bara han har en bra dag och får hyffsat lopp :)

Sen tror jag att Bäckdalens Monzun, Näsvallens Bobina och Näsvallens Prilex blir farliga. Även Näsvallens Pors. Hyffsat jämt lopp, med många segerkandidater ;)

williemarrone
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad kul att samtliga shettisar i loppet är från västerbotten stuterier. tror på Jupiter ,Bobina eller Monzun.

Jlu
0

Jag tror att Pors och Prilex kan bli riktigt farliga ;D

amandahandersson
0

Fast åt andra sidan tog Juppe och Monzun Pors från 40 meter tillägg på 1140 efter 500 meter senast på Umåker, nu är loppet 1640 och åter igen har Juppe 40 meter tillägg.

jenniferaronsson
0

neejfan det är ju bara monzun som är farlig!

bobina har en ny kusk..

pors somsagt tog ni jo i umåker efter 500 meter.

NI TARE! :)

amandahandersson
0

*puttar upp*

Imorgon smäller det… Jag tycker inte Juppe förändrats någonting sen förra starten, vi har tagit det lungt och tränat på som vanligt. Han har dock blivit lite rund om magen (jag gillar inte tiden då gräset kommer fram…..). Galoppvarning! x)

Beeea
0

Lycka till allihopa! Främst då Bodenekipaget ;D

Jlu
0

Jag kommer och hejjar Skrattande!

amandahandersson
0

Precis som jag varnade för så blev Juppe DISKAD!
Fast han var otroligt dålig idag! Vet inte vad det var med honom. Han försökte inte änns..
Sen körde jag dåligt… När han blev galoppig satt jag bara å åkte, och GLÖMDE peppa honom. Å den hästen GÅR ju inte om man inte peppar…
Aja, vi tar nya tag!
Idag var han sig inte lik för 1 spänn.

Näsvallens Pors vann! Gick 1000 meter på 2.42! GRATTIS :D

Beeea
0

Grattis till Pors;D Något fullständigt resultat?

[sbergmark]
0

Grattis Ronja och Pros :)