Tävlingsinfo Jägersro 17/5?
Finns det någon information om när tävlinsdagen startar? När ponnyloppen går, värmning osv? Vore tacksam för info :)

Du får program imorgon, annars finns det på Jägersros hemsida….
Okej, jag hittade inget på hemsidan, bara info till heldagarna, men program imorgon blir toppen :)

www.jagersro.se och sen banprogram :)
Får man inte värma på banan innan kl 10.30?? Blir lite väl tajt för shettisarna som inte får vila någonting knappt, och inte russen heller..Plus att det ska vara genomgång för alla kuskar i stallet kl. 10.30…

#4 Ja de blir inte lätt att få ihop det :((
Inte helt genomtänkt precis från Jägersros lednings sida. Tur att de har de bästa träningsmöjligheterna så ni kan värma innan och att alla hästarna har varit på Jägers innan.
Lycka till!

Fast det finns ju fler ställen att värma på än på Stora banan tänker jag?
Ja det finns fler ställen att värma på, men har man kuskar som inte kört hästarna innan vill man gärna att dom får känna hur hästen är på banan..

Det kan jag iofs förstå.
Jag håller med Camilla, #8, det är Junis första start för året, även om det är rutinerade hästar att det bra att få värma på banan i lugn och ro för att upptäcka saker som hästen kan reagera på.

#8 Håller med helt, Dee -Dee har ju bara gjort 2 starter i år och har en helt ny kusk som aldrig har kört henne och de hade ju varit bra för henne att kunna värma på banan men nu blir det ju inte så då Dee-Dee måste hinna vila ordentligt innan loppet.
Amandas häst har aldrig varit på Jägersro och har även hon varit ledig en lång tid från tävlings karriären och även hon bara gjort 2 starter i år.
Men men får väl göra det bästa av situationen .
Hade varit roligt om något av loppen i alla fall hade varit insprängt för kuskarna , köra när de är igång om man säger så :D

Fick inget program idag , fick ni andra det ?
#12 Jag fick mitt program idag…

Jag fick med idag, som bara är ägare. Gott!
#11 Ja det var några år sedan Lova var på Jägers men förhoppningsvis öppnar de banan lite tidigare =)
Jag fick mitt program idag!:)
Hoppas de förstår oss och de öppnar banan lite tidigare än tänkt.
Tror det hade uppskattats av oss som ska köra ponnyloppen och för de som har hästar som måste värmas i tid för att kunna vila en stund innan loppet!

Då får vi hoppas att vi får program imorgon då för vi har inte fått något i alla fall .
Varken min mamma som äger Dee-Dee eller Amanda som tränare och kusk..
Varken jag eller mamma har fått program och vi är både ägare och tränare. Hoppas det kommer imorgon :)