Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 969 ggr
Cumulus
10

Positivitet föder positivitet

Jag och min äldsta dotter åker på så många ponnytravtävlingar plånboken tillåter, bland går det bra och ibland går det mindre bra, men det viktiga är ju att det är så himla roligt.

Vi älskar båda ponnytravet och tycker att det är skit kul här och nu, har vi varit på en tävlingsdag så längtar vi båda till nästa tävlingsdag.

Försök leva i nuet och ta vara på det som vi har här och nu, tjata inte så mycket om att ponnytravet var bättre för 10 år sedan. Det är som det är just nu och vi kan ju alla försöka bidra till att det skall bli ännu bättre.

Är man positiv och glad så blir andra också positiva och glada vilket jag tror bidrar i långa loppet till att fler vill vara med och fler vill hålla på längre.

Tänk positivt – det blir roligare då

//Camilla Glad

Tusen
0

Roligt att ni tycker om det ni gör. Antar att det är därför ni gör det.Glad

Visst har du rätt i att man ska vara positiv men allt nytt är inte bra och allt gammal är inte dåligt.

Att ventilera gamla erfarenheter (bra förhoppningsvis) behöver inte betyda att man är negativ.

Linden95
0

Bra skrivet! :D

Kajhugo
2

Håller med. Bra skrivet Camilla och jag önskar er Lycka till framöver.

MagganS-B
1

# 0 Helt rätt! Det fanns en hel del som inte var bra förr heller, det gäller att ha så kul som möjligt JUST NU!