köpa häst-
Om ni / du skulle köpa ett russ nu, skulle ni ha satsat på en unghäst eller en treåring? vad tycker ni är bäst och varför?

Yngre, typ två, för då kan man ju träna upp den under vintern så att den kan starta som treåring :D
Antingen ett startat och upptränat russ som man kan starta med en gång, eller en 2-åring. En 2-åring hinner man träna upp.
Jag själv har köpt en 1-åring, men då vill jag göra allting helt själv.
Antingen ett startat och upptränat russ som man kan starta med en gång, eller en 2-åring. En 2-åring hinner man träna upp.
Jag själv har köpt en 1-åring, men då vill jag göra allting helt själv.

en tvååring
Två eller treåring helt klart.
2åring, då får du göra det mesta själv med den, samtdigt som du kan starta nästa år :) Roligare, tycker jag!
Ja köpte en 8:a åring men de beror på att ja blev så kär.. Och våran travkarriär slutar sammtidigt så de passar perfekt för mig.. men de är roligare och vara med från början köra in kvala och sänka själv..

vad är det för skilnad på unghäst o 3-åring? en 3-åring är ju väldigt mycket bäbis.. inom ridsporten måste dom tävla som unghäst fram tills dom är 8.
jag skulle sattsa på en 3-åring.. jag orkar inte ta mig an o riskera att hållas på o köra in en så som rocky är nån mer gång inom 5 år. han är lite jobbig.

1-2 åring
1 - 2år