Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 797 ggr
thilda-
0

Bergsåker den 3juni

Vilka ska dit då? Vilken prop ska ni anmäla till? och vilka ska starta i Monte? :D

thilda-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag ska anmäla luddan till Prop 7 och 12 ;)

Jenniferohlson
0

Hanna prop. ? Och ginny prop. 1 :)

Trav_
0

Delta prop 7 eller 9!

amandahandersson
0

Jag har inga som passar, sen  är det Vitsand samma dag.. Så det blir inget Bergsåker den här gången :(

CarolaG
0

Vi åker precis som Amandah till Vitsand istället.

tearsofmemories
0

Vi ska inte te bergsåker. Så dåliga proppar för medalj "/

thilda-
0

Ingen som ska va med i Monte loppet?? Förvånad

EllaMarine
0

Hm, jag Tror att Bergas Flisa ska anmälas till det loppet, fast jag är osäker :P

Jag ska för övrigt dit :D Kommer stå och fota nånstans ;)

thilda-
0

Josefin ska rida min pålla som har bergas flisa :)

#8 kan du fota min pålle? =) i båda loppen? :D

Bergas-Flisa
0

Jag ska rida thildas polle  i monté sen vet jag inte om flisa ska upp och tävla har inte bestämt mig ännu.

EllaMarine
0

#9 hehe, jo hon sa ju de till mig för en stund sedan :P
Och ja jag kan fota din häst :) Hehe, du får påminna mig lite före bara, annars kommer jag typ bara knäppa på dom som springer förbi mig ;P

Nameless
0

Lady Rubina ska starta i montén :P

EllaMarine
0

#12 Är de du som ska rida då ? :P Vad har ni mer för Wången hästar ner till Bergsåker då ? :D

thilda-
0

#11 okej, fan va nice:D men jag vet ju inte vem du e Förvånad

#12 fasen :P då komma ju luddan inte ha nån vinst chans alls :P

Nameless
0

#13 Japp det är jag som ska rida då=) Det är Lady Rubina, Röder II och Bright Lightning:P

thilda-
0

#15 hur snabbt springer dom då? Lady rubina springer väl på 2.07???

Impulz
0

Jag hade gärna ridit montéloppet, men jag har ingen ponny…=/

Nameless
0

Det är bara Rubina som ska vara med i montén. Har ingen tid på henne i monté men hon har gått 2.04,9 i för sulky. Men kommer säkert få dåligt spår med tanke på hennes rad :P

thilda-
0

Putt!!

ostsiv
0

Jag har anmält Shakira till prop 7.

[sbergmark]
0

jag åker till vitsand då ..

EllaMarine
0

#14 Det är lätt å känna igen mig, springer runt lite på Bergsåker med min lilla systemis :P (Kamera alltså ;)

#15 Kul ! :D En lite fråga, hur lång är du ? :P

Sarali
0

jag vill jätte gärna dit, men har troligen ingen skjus =(

thilda-
0

Putt

maiijjha
0

Glöm inte bort att anmäla idag.

thilda-
0

fan jag får inte tag i evert xD har han nå mobil nr?

maiijjha
0

Otur……Hans mobil e avslagen på dagarna nä han jobbar.

maiijjha
0

Dessutom står det ju inget i proppen om att telefonanmälan mottages. Han kanske sitter i möte hela dagen.

thilda-
0

meeh :( jag försökte faxa nu ifrån skolan.. hoppas att de komme fram :)

Jenniferohlson
0

Anmält:)

Jenniferohlson
0

Kan startlistorna komma?! X)

Nameless
0

Ja, hoppas att de kommer ikväll:D

equuleus
0

Kommer att bli klara i morgon, då det var problem med en häst. Så ni får snällt vänta :)

thilda-
0

Fick ni min anmälan?? :O

equuleus
0

#34 japps :)

pumbaj
0

Anmälde Medalj idag:)

thilda-
0

#35 Kanon! :D va lite orolig om det hade kommit fram el ej :D använde skolans fax för första gången :P jag hoppas att va var läsligt ;P

maiijjha
0

#37  men hon var ju inte anmäld till prop 12 som det står i 1#

thilda-
0

nae det vart inte så tyvärr.. Josefine skulle till sjukan :(

Trav_
0

åå e dom inte klar snart, vill se om man kom med!=) heheh!

Penni
0

När kommer listorna ut? sitter och väntar!! :D:D:D

Penni
0

När kommer listorna ut? sitter och väntar!! :D:D:D

Trav_
0

dom finns på sptf nu

pumbaj
0

Vilken ponny va de problem med? medalj kom inte med…:/ men det gör inte så himla mkt, de skulle ha vart ett svårt lopp endå!

Trav_
0

Tips inför Bergsåker
Lopp 1: Här ser det ut att bli ett jämnt lopp, som vinnare i slutändan står nog nr 11 Smedens Varenna. Outsider nr 14 Rebecka Ernst
Lopp 2: Ett jämnt shettislopp men med en bra form så tar nog nr 12 Johannesbergs Neon hem detta Outsider nr  14 Lill helge
Lopp 3: Jämnt snabb lopp håller sig nr 3 Karamellen på bena så ska man se upp för han. Sedan så kommer det bli hårt mellan alla konkurrenter men till fördel för start hästarna
Lopp 4: Lite orutinerade hästar som inte startat så mycket men med en fin kvaltid så tar nog nr 4 Jikas Sunniva Star hem detta. Outsider:  nr 6 Smedens Mess
Lopp 5: En solklar vinnare i nr 6 Belinda III Outsider: nr 4 Pepito II
Lopp 6: Ser ut att kunna bli ett spännande lopp jåller nr 1 twist sig på bena är inte han att leka med kommer att stå mellan 1, 4 och 6
Lopp 7: Här står nr 4 Barbie bra inne har stor chans till vinst outsider ser vi nr 2 Ping Pong Lnazo som har visat sig klart förbättrad i år
Lopp 8: Detta ser ut att det ska bli nr 6 Lady Rubinas lopp med fina segrar i raden så är detta hästen att slå i loppet. Outsider: 7 Born Fighter och nr 11 Broängens Primör 
Lopp 9: Ännu ett lopp med orutinerade hästar men även i detta lopp har nr 7 Jikas Sunniva star ett bra läge men hårt emot står även nr 5 och 3.
Lopp 10: Här har vi ett gämg orutinerade russ. På pappret ser det ut som 2 hästars lopp, Det kommer att stå mellan nr 14 Skogsdala apollo och nr 15 Farmens Delta outsider: nr 10 Lill Sorken en häst med mycket kapacitet men inte fattat riktigt. kan bli farlig om han håller sig på benen.
Lopp 11: Nr 10 Smedens Attack har bra form och en duktig kusk i vagnen, kan vara segraren i detta lopp. Outsider nr 3 Hamras Caramba
Lopp 12: Dagen avslutas med ett Monté löp och som vinnare ser vi nog nr 8 Gumino. Outsider: nr 7 och 9

Detta är vad jag tror, hur ser eran tippning ut?

equuleus
0

#44 Det var en häst som inte hade mätintyg inskickat men hade kvalat redan så visste inte hur vi skulle göra.

Jenniferohlson
0

Jag tror att lopp 7 kommer bli ett hårt lopp, inte en chans för min egna lilla stjärna;) Men hoppas på placering.

Lopp 9 med många orutinerade tror och hoppas jag på min Vävsla Ginny (om de inte regnar så) tränade 3.05 på banan i lördags och är o räkna med om hon är som hon ska:)

pumbaj
0

#46 Okeej:) trodde de va Medalj:)

ostsiv
0

När är första start på söndag ?

maiijjha
0

11:30 är första start.

Penni
0

Mellan vilka lopp är pauserna lagda?

Nameless
0

första och enda pausen är efter lopp 6,  30 min skulle jag tro.. och då är det inlagt ett kvalopp efter pausen med:)

Trav_
0

Jag kommer att fota lite på Bergsåker, kör i lopp 1 och 10 själv men i övrigt fotar jag, så är det nån speciell som vill ha en häst fotad så e det bara säga till.

Valkyria
0

Jag kommer också att fota lite men jag vet inte i vilka lopp.. kör i lopp sju och så vet jag inte när ägarna vill att jag värmer henne och så.. men jag ska fota så mkt jag kan så säg bara till :D

Jenniferohlson
0

I lopp 7 kommer Make Me Happy Hanna strykas…:/

EllaMarine
0

Jag kommer att stå och fota hela dagen .. troligtvis i vinnarcirkeln :)