Bergsåker den 3juni
Vilka ska dit då? Vilken prop ska ni anmäla till? och vilka ska starta i Monte? :D

Delta prop 7 eller 9!
Jag har inga som passar, sen är det Vitsand samma dag.. Så det blir inget Bergsåker den här gången :(

Vi åker precis som Amandah till Vitsand istället.

Vi ska inte te bergsåker. Så dåliga proppar för medalj "/
Ingen som ska va med i Monte loppet?? 

Hm, jag Tror att Bergas Flisa ska anmälas till det loppet, fast jag är osäker :P
Jag ska för övrigt dit :D Kommer stå och fota nånstans ;)
Josefin ska rida min pålla som har bergas flisa :)
#8 kan du fota min pålle? =) i båda loppen? :D

Jag ska rida thildas polle i monté sen vet jag inte om flisa ska upp och tävla har inte bestämt mig ännu.

#9 hehe, jo hon sa ju de till mig för en stund sedan :P
Och ja jag kan fota din häst :) Hehe, du får påminna mig lite före bara, annars kommer jag typ bara knäppa på dom som springer förbi mig ;P
Lady Rubina ska starta i montén :P

#12 Är de du som ska rida då ? :P Vad har ni mer för Wången hästar ner till Bergsåker då ? :D
#11 okej, fan va nice:D men jag vet ju inte vem du e
#12 fasen :P då komma ju luddan inte ha nån vinst chans alls :P
#13 Japp det är jag som ska rida då=) Det är Lady Rubina, Röder II och Bright Lightning:P
#15 hur snabbt springer dom då? Lady rubina springer väl på 2.07???

Jag hade gärna ridit montéloppet, men jag har ingen ponny…=/
Det är bara Rubina som ska vara med i montén. Har ingen tid på henne i monté men hon har gått 2.04,9 i för sulky. Men kommer säkert få dåligt spår med tanke på hennes rad :P
Putt!!
jag åker till vitsand då ..

#14 Det är lätt å känna igen mig, springer runt lite på Bergsåker med min lilla systemis :P (Kamera alltså ;)
#15 Kul ! :D En lite fråga, hur lång är du ? :P

Putt
Glöm inte bort att anmäla idag.
fan jag får inte tag i evert xD har han nå mobil nr?
Otur……Hans mobil e avslagen på dagarna nä han jobbar.
Dessutom står det ju inget i proppen om att telefonanmälan mottages. Han kanske sitter i möte hela dagen.
meeh :( jag försökte faxa nu ifrån skolan.. hoppas att de komme fram :)

Anmält:)

Kommer att bli klara i morgon, då det var problem med en häst. Så ni får snällt vänta :)
Fick ni min anmälan?? :O

#34 japps :)

Anmälde Medalj idag:)
#35 Kanon! :D va lite orolig om det hade kommit fram el ej :D använde skolans fax för första gången :P jag hoppas att va var läsligt ;P
#37 men hon var ju inte anmäld till prop 12 som det står i 1#
nae det vart inte så tyvärr.. Josefine skulle till sjukan :(

åå e dom inte klar snart, vill se om man kom med!=) heheh!
När kommer listorna ut? sitter och väntar!! :D:D:D
När kommer listorna ut? sitter och väntar!! :D:D:D

dom finns på sptf nu

Vilken ponny va de problem med? medalj kom inte med…:/ men det gör inte så himla mkt, de skulle ha vart ett svårt lopp endå!

Tips inför Bergsåker
Lopp 1: Här ser det ut att bli ett jämnt lopp, som vinnare i slutändan står nog nr 11 Smedens Varenna. Outsider nr 14 Rebecka Ernst
Lopp 2: Ett jämnt shettislopp men med en bra form så tar nog nr 12 Johannesbergs Neon hem detta Outsider nr 14 Lill helge
Lopp 3: Jämnt snabb lopp håller sig nr 3 Karamellen på bena så ska man se upp för han. Sedan så kommer det bli hårt mellan alla konkurrenter men till fördel för start hästarna
Lopp 4: Lite orutinerade hästar som inte startat så mycket men med en fin kvaltid så tar nog nr 4 Jikas Sunniva Star hem detta. Outsider: nr 6 Smedens Mess
Lopp 5: En solklar vinnare i nr 6 Belinda III Outsider: nr 4 Pepito II
Lopp 6: Ser ut att kunna bli ett spännande lopp jåller nr 1 twist sig på bena är inte han att leka med kommer att stå mellan 1, 4 och 6
Lopp 7: Här står nr 4 Barbie bra inne har stor chans till vinst outsider ser vi nr 2 Ping Pong Lnazo som har visat sig klart förbättrad i år
Lopp 8: Detta ser ut att det ska bli nr 6 Lady Rubinas lopp med fina segrar i raden så är detta hästen att slå i loppet. Outsider: 7 Born Fighter och nr 11 Broängens Primör
Lopp 9: Ännu ett lopp med orutinerade hästar men även i detta lopp har nr 7 Jikas Sunniva star ett bra läge men hårt emot står även nr 5 och 3.
Lopp 10: Här har vi ett gämg orutinerade russ. På pappret ser det ut som 2 hästars lopp, Det kommer att stå mellan nr 14 Skogsdala apollo och nr 15 Farmens Delta outsider: nr 10 Lill Sorken en häst med mycket kapacitet men inte fattat riktigt. kan bli farlig om han håller sig på benen.
Lopp 11: Nr 10 Smedens Attack har bra form och en duktig kusk i vagnen, kan vara segraren i detta lopp. Outsider nr 3 Hamras Caramba
Lopp 12: Dagen avslutas med ett Monté löp och som vinnare ser vi nog nr 8 Gumino. Outsider: nr 7 och 9
Detta är vad jag tror, hur ser eran tippning ut?

#44 Det var en häst som inte hade mätintyg inskickat men hade kvalat redan så visste inte hur vi skulle göra.

#46 Okeej:) trodde de va Medalj:)
När är första start på söndag ?
11:30 är första start.
Mellan vilka lopp är pauserna lagda?
första och enda pausen är efter lopp 6, 30 min skulle jag tro.. och då är det inlagt ett kvalopp efter pausen med:)

Jag kommer att fota lite på Bergsåker, kör i lopp 1 och 10 själv men i övrigt fotar jag, så är det nån speciell som vill ha en häst fotad så e det bara säga till.

Jag kommer att stå och fota hela dagen .. troligtvis i vinnarcirkeln :)