Resultat LillaElitloppet 27 Maj
1a 5 Tuffing 1.38,8 Camilla Ingestad
2a 6 Fantom 1.39,1 Jenny Malmqvist
3a 4 Katla 1.39,7 Nathalie Elofsson
4a 1 Thyra Thyrann 1.39,8 Madelene Wetterholm
5a 2 Erns Ronaldo 1.39,8 Erika Persson
0 8 Lexius 1.42,1 Klara Gabrielsson 0 7 Predor 1.42,7 Patrik Franzén 0 3 Giganten 1.43,0 Mathilda Åkerlund
Grattis allihopa! :D Alla gick otroligt bra! :D

Vilka fantastiska tider!!!!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Detta är, tillsammans med Hugo Åbergs Memorial 2009, det snabbaste ponnytravloppet någonsin. Om man tar en snitttid på de sex främsta i loppen hamnar man i båda fallen på 1.39,9!
Dessutom: fem hästar under 1.40 i samma lopp, det har aldrig hänt tidigare!
Dessutom 2: Det är bara en häst som deltagit i de fyra snabbaste ponnytravloppen (de ovan plus Elitloppstestet 2011 och SM 2011) genom tiderna -- och det är den gamle kämpen Lexius.

Någon som har bilder?

Inlägg från juliapettersson
Ett RIKTIGT häftigt lopp med samlad klunga hela vägen. Katla ledde fältet Större delen av loppet, galopperade och Tuffing tog över med Fantom strax bakom sig. In på upploppet var det dessa hästar sida vid sida då Fantom hoppar och segern blir klar för Tuffing.

Vilket lopp de bjöd på , de är ju ett lopp man verkligen hade velat se , vilken fajt om placeringarna.
Stort Grattis till alla 5 ponnyer och kuskar ni är vinnare allihopa i mina ögon.
GRATTIS CAMILLA & TUFFING!!!!!!!
Stort Grattis till Tuffing och Camilla!!!
#4 Hur menar du med att det är bara en som deltagit i de snabbaste loppen? Ronaldo har ju varit med i alla storlopp de senaste åren. :)
Stort Stort Grattis till Segraren , men också ett jättestort Grattis till övriga placerade som alla gick under 1.40 !!! 
Grattis!
**Stort GRATTIS till fantastiska Tuffing!!!! Vilken imponerande häst!!!
**
Måste också säga GRATTIS till Matilda och Giganten, som stått för en fantastisk utveckling!!! Detta ekipage kommer vi få se mer av i framtiden!
Grattis Millan och Tuffing ni är så fantastiskt duktiga !
#10 Jag tror han menar så här:
Om man tittar på resultatlistan från de snabbaste loppen som körts ( Elitloppet 2012, Hugo Åbergs Memorial 2009, Elitloppstestet 2011 och SM 2011) så är det endast Lexius som varit med varje gång.
Fast vad jag kan se, har även Ronaldo startat i dessa lopp.
#15 Så förstod jag det med att han menade. Därför fick jag inte ihop det.