Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1528 ggr
VeronicaP
0

Tingrsyd 6 juni

Glöm inte anmäla dit anmälan går ut i morgon 09.00

Winner04
0

Blir alla lopp av? Glad

VeronicaP
0

Inte vet jag ;) jag bara påminde så att de inte skulle glömmas anmäla ;)

Winner04
1

Okej :P Tänkte ifall någon annan vet? Onödigt att starta ny tråd när du skapat en ;)

VeronicaP
1

Yapp precis , men har ju inte hört att de inte blir av så man får tänka positivt ;)

ruffe
0

Ni kör väll på 1609m anläggningen

Kajhugo
1

#5 Önsketänkande…. Flört

LLennartsson
1

#5. Loppen körs på ponnybanan, men värming sker på stora banan :)

Stall Bråna

ruffe
0

Varför? Grejen med Tingsryd är ju 1609m?

VeronicaP
9

Grejen är väl att de ha en ponny banan för ponnyerna

Kajhugo
0

Fast jag håller med det  finns ju bara en 1609 m bana i sverige så det vore ju kul att få tävla på den, sen är det ju bra att det finns en ponnybana, för värmning och träning.

VeronicaP
0

De kör ibland insprängda Kat B lopp på mile banan

Kajhugo
0

#11 Jag vet, men jag tycker ändå det är tråkigt att man inte tävlar på stora banan, och att de stänger av den för transport till och från lilla banan, tycker jag är tråkigt för värmningen.

fffny
3

Vf ska man köra ponnyerna på stora banan när det finns en speciell till dom, det finns ju tyvärr ingen slinga på Tingsryd så det är väl jättebra att man kan värma på stora banan. Om man är så missnöjd med banan och bara klagar behöver man ju inte tävla där, det är ju ingen som tvingar en.
Vissa insprängda går ju på stora banan.

Fanny Henriksson 

VeronicaP
0

Inga listor klara ?

Winner04
0

#14 Inga listor ännu :(

Migfårmankrama
0

Tror listorna kommer imorgon ://

Winner04
2

Nu finns de på Kanal75!! :))

Migfårmankrama
0

Kan du  lägga ut dom!?! :D

VeronicaP
1

kan du inte lägga ut dem då ;)

Winner04
0

Kan inte det på min dator, tyvärr.. kan inte ens öppna upp de så fick kika på mobilen och syrrans dator ;)

o-oliver
0

okej men hur kommer man in på den sidan? eller måste man vara medlem? :)

ruffe
0

#13 Om jag ska vara helt ärlig tror jag inte man byggde en ponny bana, Den är väll för värmning etc? men det är väll inget fel att tycka att man ska tävla på stora banan om man vill köra på 800m finns det flera att välja på men bara en 1609m bana i svergie. Jag hoppas att det kan bli en hel tävlingsdag på tingsryds stora bana vi ett annat tillfälle.

VeronicaP
1

#20 men lägg ut från syrrans dator ;)

Frickan_mary
2

#20 lägg ut dem från någon annans dator så vi andra också får se dem!! vill gärna veta hur mina lopp ser ut & vilka spår jag har, & ifall både ijor o lovas lopp blev av eller om hälge kom m istället, så du kan väl vara snäll o lägga ut dem från din systers dator eller ngt då…… :)

Winner04
0

PRELIMINÄRA LISTOR FRÅN KANAL75!!

VeronicaP
1

Man tackar :D

Lopp 1 och 2 de blir tajt ;) , bara att anmäla sen defilering direkt när man startanmäler ;)

Kajhugo
1

#26 Och vi fick lopp 2 och 3, och de går i samma vagn fast omskruvad…, kan bli tufft. Å andra sidan är man snabbt klar och kan åka hemåt igen Glad.

VeronicaP
1

#27 så tänkte jag med faktiskt hemma i tid ;)
Synd bara att våra inte startar tvärtom då då den ena behöver röra sig innan loppet men vi får väl fixa en vagn till bara så löser det sig :D