Anmälan till Lindesberg 3/6
Vilka har tänkt anmäla till den underbara sommarbanan Fornaboda, Lindesberg

Tyvärr blir det inget Lindes för oss i år. En underbar bana som jag alltid ser framemot att besöka men denna gång blir det inget.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Japp! Startar Eucalyptus i prop 8 och 9. Men 7 som reserv. :)
~Liv Persson - Eucalyptuslivet.blogg.se~
Vi kommer till Lindesberg med tre, två till start och en som ska kvala

Samma som ovan :) Två till start och en till kval! :)

#3 & 4 får jag bara fråga, är det Russ eller Shettisar ni skall kvala ? 
jag planerar att komma dit med flashlight, men då jag samåker med marika så beror det på om hennes russ kommer med eller inte :)
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#5 Vår godkända shetlandshingst Hamras Lazio RS 573 ska kvala om inget händer innan dess

#5 3-årig shetlandshingst :)
Har tänkt vara med me Ellvira. I två lopp, det blir vårat första lopp tillsammamns då 

#9 Roligt, hoppas ni kommer med i båda loppen då och att det går bra
Winner och Cocktail Skott kommer 
Varför så tokig anmälningstid? Kan man inte anmäla på annat sätt?
Det är för att travet hjälper oss att ta emot anmälan. men Maila till mig så tar jag med anmälan.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#13 Bra. Det är lite rörigt på morgonen när man ska till skola och jobb precis vid den tiden. Vad har du för mailadress?
~ Anneli ~
Någon som har russ till kval? Vi har en..
~ Anneli ~
#13, 15 Kan fler anmäla på den mail adressen?
#13 Va bra, då skickar jag också mail till dig, för har det ganska körigt måndag morgon.
#13 Om det är okej?
Det går bra det…
~ Anneli ~
#20 Nu har vi anmält via mail. 
Men hur gör man med betalningen? Startavgiften e ju 100 kr.lopp och står att man ska betala de till bg och kvitto uppvisas på tävlingsdagen. På dem tävlingar jag vart på har man betalat när man hämtar nummerbrickor i inskrivningen. :)
#22 när du vet att du kommit med i loppet så betalar du in start avgiften. ta sen med kvittot och visa det när du hämtar brickorna. allt för att inte behöva ha så mycket pengar kontant på tävlings dagen.
~ Anneli ~
#23 Okej tack för svar! :)
2 till start
teammanberger.se <3REVINA<3
Många har mailat mig… men jag kan inte ta emot mail efter 07.00 så har ni inte mailat under natten så måste ni själva ringa och anmäla. Jag har svarat på alla mail jag tagit emot.
~ Anneli ~
jag ringer och ringer men ingen svarar??? Hur ska jag då anmäla?
Ja det kan man undra..
~ Anneli ~
Kan det vara så att det står fel tid i proppen? att anmälan är kl 8?
~ Anneli ~

Barbro är nerringd inne på travet så det är bara att ringa o ringa o ringa, pratade med henne själv för 5 minuter sedan
Jag ska vara med i prop 5 och 6 med min häst frosty.
Blir alla lopp av? 
Jag ber på mina bara knän att p.12 blir av!
Alla proppar utom propp 1 och 2 blir av
~ Anneli ~
Nu finns startlistorna ute!
#33 Bra knän du har!
~ Anneli ~
Det blev fel i anmälan och Frosty är inte med i prop.6 - Lopp 10 fast vi anmälde och nu får vi inte tag på någon har ringt en massa samtal.
Undrar också varför inte My number one inte kom med. Kan vara bra att få veta det även om det kanske inte går att göra något åt just nu.

Någon som vet hur dags set börjar på söndag??
#38 Har faktiskt ingen aning, vet att jag anmälde den och att barbro skrev upp.
Jag har tyvärr ingen telefon som fungerar pga åska, så vet inte riktigt hur jag ska lösa det här. Rikard är tydligen på semester, och jag vet inte vem man ska kontakta i det här fallet. Någon ur sptf som kan hjälpa till att leda oss rätt?
~ Anneli ~
Tack!!!!!!!
Alla som hjälpte till då Frosty hade blivit bort glömd i lopp 10.
#41 vet inte hur andra banor är men sist ja anmälde till lindes så blev det också något fel men de var jättesnälla och fixade in oss i alla fall! 
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
Jag tror att alla banor vill göra så rätt som möjligt. I det här fallet med Frosty och även någon mera så har de bara fallit ur systemet.
Vet ett år jag var med och skulle lägga in en häst, den kom aldrig med, vi fick göra om massa gånger före den fastnade…och ser man då inte att man missat en häst är det nog lätt hänt.
Nu har vi ju tur i oturen att inga lopp är fulla, så vi inte behöver ta bort någon annan häst för att rätta till felet.
~ Anneli ~

Prelimänära tider:
Inskrivningen öppnar: kl. 09:00
Första start: kl. 11:00

#44 Hur ligger kvalen? Innan eller?
#45 Undrar det samma, får svar idag.
~ Anneli ~
Lycka till allihopa som ska starta! :D
Såg att kval kat.A kommer köras efter lopp 6..
Byts värmningen ut mot kvalet då mellan lopp 6 och 7 eller blir det lopp-värmning-kval-värmning-lopp?