Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1087 ggr
LouiseOscarsson
0

sulkys säljes!!

Vi säljer nu 3st sulkys efter att ha köpt 2 nya.

Den ena sulkyn är en svart Chevi som är i jättefint skick.
4000:-

Den andre är en svart sulky som jag inte vet märke på. Den var omlackad från blå till svart när jag köpte den och det blåa börjar komma fram lite så den kan behövas lacka om ifall man vill ha den helt svart (eller någon annan färg). Annars är den jättefin och superskön att köra i.
2500:-

Den tredje är en svart champion sulky med gröna parerstänger. (stängerna tillhör egentligen en sprinter sulky men den har vi kastat) Unghästen vi har sparkade ganska kraftigt i vagnen under årets första banjobb så ena stången fick sig en smäll så den ligger inte riktigt ner emot sulkyn vid sitsen men det är inget jag har märk eller stört mig på och man måste ju inte ha dom.
Sulkyn säljes UTAN HJULSKYDD då de är sönder och ena är för litet för däcket.
3500:-

Säljes för dess priser vid snabb affär annars högstbjudande :)

Kommentera för mer info eller bilder. Annars maila mig på baralouiise@hotmail.com :):)

linnri
0

Är chevin för russ? Och kan ni ev skicka den till skellefteå eller umeå? Isfl köper jag sulkyn direkt

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

LouiseOscarsson
0

ja den är för russ :)
Det ska jag kolla upp med min mamma, ringer henne direkt! den finns i eskilstuna just nu

LouiseOscarsson
0

vi kan få upp den med dhl men det kostar kanske runt 300 kr. annars vet du någon uppifrån som ska ner på vårt dubbeltrav nästa helg? :)

LouiseOscarsson
0

köparen står för eventuell frakt glömde jag skriva :)!

Annelie Melin
0

Hör av dig om det inte blir nån affär! Är väldigt intresserad av sulky till russ…

linnri
0

Nej vet inte av någon dom ska ner tyvärr. Har du en bild förresten? Går bra att maila till linnri@live.se Väldigt intresserad :)

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

LouiseOscarsson
0

#5 alla tre sulkys är till russ så att du vet, de funkar även till shettis. Min syster har tävlat våran shettis på 100cm i alla vagnar :)

#6 Mailar direkt :)

LouiseOscarsson
0

CHEVIN SÅLD!

LouiseOscarsson
0

CHAMPION SULKYN SÅLD!