Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettavel
Läst 2331 ggr
einarsson
0

Hingstar skåne

Jag undrar vilka Kat-B hingstar som har bra travstam, själv bra rekord eller lämnat bra trav avkommer, och som skall lösa betäckningslicens/intyg/bevis som kommer att stå i skåne eller max tio mil från skåne i år.

kajsa-mini
1

Helen, vi har en två åring efter Korsnäs Brådis som vi älskar för hans personlighet och fina rörelser. Rekomenderar verkligen Brådis då han börjar bli till åren :)

skott
2

Jag har Skotte och Manicken Helen. Skotte har rek 1.45 och 42p på utställning. Manicken har 1.49 i rek och 42p på utställning.

Sen är det ju även Junisorken som står hos Malin Johansson.

Rajmon
1

Parat finns ju också kvar nere i skåne hos fam. johansson!

savrarpstuteri
2

Vill du tänja på 10milsgränsen så står Zizzi Z sonen Sävrarp´s Zatsiki till förfogande i Rydaholm Glad!

einarsson
0

Dessa kände jag till, vissa av dem är tyvärr nära släckt med de flesta av våra ston. Är det bara Parat som skall vara på station här i skåne? Ingen som har någon ny hingst, eller skall ha någon på station?

Reko
0

#5 Ernst Romeo är också bekant, antar jag? Axtorps Cayenne är ett annat alternativ med Skotte som pappa och en helsyster till Engelbrekt (1.52) till mamma. Engelbrekt har en helbror i Emanuel också!

Hur är det med Marlon S, Tyfon och Uron G? Alla med rekord under två minuter och Uron G även under 1.50. Är de tlängre än 10 mil från Skåne?

haerrdin
0

Micklas finns i Danmark numera. Han kanske står inom 10-milsgränsen?

VeronicaP
0

#7 Tror att de är längre än 10 mil till Micklas därifrån om jag ska vara ärlig .

Reko
0

Stuves Monopol kommer ur samma möderne som Trofé, Tuffing och Thyra Tyrann. Stuves Monopols farfar är morfar till Polar.

Namnlöse finns också! Morfar Ripadals Jecell har fått stort genomslag genom Skotte och kommer säkert betyda en del genom Fantom. Det finns flera ston efter Ripadals Jecell som fått Elit för sina framgångsrika travavkommor.

Mormors Borizz kan också vara ett alternativ. Modern är helsyster med Ripadals Benni.

StallTolanga
0

Stuteri Axtorp har två hingstar Axtorps Cayenne, 44p? (som 6# sa) och Axtorps Dante, 41p

Tinula
0

#Reko Jag tror inte att Borizz kommer betäcka i år, Malin har nog tänkt få ut honom på banan lite först. Däremot har ju Malin Luckman Tyfon 617 på station i år :)