Stor Häst på banan?
Vet att deta inte hör in här, men hur gammal måste man va för att få köra stor häst på banan? Tack på förhand!
16 väl?

hm.. ok
Det verkade vara som att det var något försäkrings grejj som gällde där…nått sånt. Har typ ingen koll,vet bara att jag ser fram emot /längtar till 2009 (jag blir 16) ^^,

jag börja köra på banan när jag va 15
Finns nog många som började tidigare…

Det är 16
Rida stor häst på banan då?
16 där med har jag för mig…

gör de nått om man är 13? ja kan Lätt hålla i våra hästar hemma, ena är alltid vrålhet hemma, men ja har allt under så bra kontroll ja man kan ha… :P så dåligt eftersom att pappa vill att ja ska köra så att hästarna slipper springa själva.. :P

nej de e 15 för att köra på banan
Det finns ingen speciell ålder, men det står på tränarens ansvar om det händer något och då kan denna mista licensen.

#9 Det är stor skillnad på att köra hästarna hemma och på banan. I alla fall våra, de vet när de gäller minsann. :P

hm.. då blire väl inget förenns om nått år då.. :P

**jag var 14 tror jag första gången eller 15..Men asså att köra hemma är inte som at köra på banan det gårju knappt å jämföra visst ponnyer kanske man inte ser ngn skillnad men med stor häst äre det
**

14 när jag körde första banjobbet ; )

våran so ja tänkte köra är het hemma men lugn på banan, visst, han springer å när man smackar å så, men alldrig hetsig och fjantig…

#16 Behöver ni smacka på era varmblod? Om man ska köra är det väl i så fall armmuskler som behövs:P

#17 jo lite, det ör vel messt 500 kvar som vi brukar göra det, så de vet att de ska gå sista biten.. annars bara sitter vi å åker i deras eger tempo.. om de inte är för sega..

På Romme är det iaf 15 år.