Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1054 ggr
Winner04
0

Axevalla 21:e juni

Lägg in startlistan när den kommer :-) eller om den kommer!

Barrow
0

Tyvärr inställt. Endast 4 anmälda

Winner04
0

Så jäkla tråkigt :(

ryttarn
0

Så irriterande, där rök min tävlingsplanering……

Hur vore det om Axevalla såg till att det gick att anmäla på ett vettigt sätt. Undrar hur många som "missade" att anmäla när enda alternativet var att ringa en torsdag mellan 8-9? Här var det iaf fullt upp med skolavslutningar, studentfirande osv. Jag lyckades bryta mig loss och anmäla, men det var uppenbarligen till föga nytta…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Kajhugo
1

#3 Håller med, vi får hoppas att vi får samma system som stortravet nästa år, så man kan både söka proppar och anmäla via internet.

Winner04
0

Fast det står senast torsdag mellan 8-9. Det innebär ju att man kunde ringa innan det men då måste man ju anpassa sig efter deras öppettider som är mellan 8-15!

ryttarn
0

Egentligen tror jag att största problemet var att loppet låg för nära eskils dubbeltrav. Vi var helt enkelt inte tillräckligt många som kunde tänka sig att välja bort den ena dagen på dubbeltravet till förmån för Ax. För proppen är det inget fel på. På eskils den 17e med samma propp var det 24 anmälda…….

Jerker Klang,

www.isil.se

giffan
0

Eller kan det vara så att många missat att det var? Vet iaf en som inte anmälde av den anledningen.Loppen bör stå i propphäftet för dom som inte läser på nätet missar extra insatta lopp.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

ryttarn
0

#7 Men hur skall man få in ett extra lopp i propphäftet? vrida bak tiden? Att inte läsa på nätet är rätt korkat i dagens samhälle, oavsett om det gäller ponnytrav eller annan information……. Skulle väll vara ungefär som att vägra läsa tryckta texter på Gutenbergs tid……

Jerker Klang,

www.isil.se

giffan
0

Måste säga Jerker att det var några väl valda ord från dig. korkat eller ej ibland missar man sånt som skrivs på nätet, speciellt om man inte har egen dator. så varför ens ha regeln om att propparna ska skrivas i tid? det är ju bara att lägga ut dom när det passar så får var och en hålla koll själva! nä jag gillar inte när man lägger ut extra proppar så där.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

stallnysater
0

Det här loppet blev ju extra iom att det blev inställt första ggn (17 maj)…..
Loppet har stått på SPTF's 1:a sida sedan 11 juni iallafall (jag har för mig att det har stått längre)…

TYcker det är synd att man inte förlängde anmälan ett dygn. Då kanske man hade kunnat få ett par hästar till!

Jag önskar att ALLA banor skulle ge möjlighet att anmäla via antingen formuläret eller via mail! Så att man slapp sitta och passa telefontid.

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se