Fantom 639
Fantom finns för avel på gotland. han tar gärna några ston till i år.
Fantom har ett trav rek på 1.39.1.
Han var första sexåringen i världen att trava under 1.40 förra året.
Fantom har flera svenska rek.
han har vunnit derbyt. sprintermästaren, ponnychampionatet, femårsbaggen,femårsmästaren och sexårschampionatet. han har varit trea i kriteriet och 3a i sm och 2a i elitloppet i år.
Fantom blev utsedd til både årets 4a åring och 5åring på SPTFs årsmöte. han har blivit årets häst 3 år i rad i gotlands russklubb. han har even blivit årets 3,4 och 5åring och even årets äldre.
Fantom är en mycket trevlig hingst att jobba med han älskar att träna.hans älsta avkomor är 1år i år. En av dom vann hingst klassen på fölchampionatet med 40p 2011.
för att boka eller mer info ring caroline 0737805412

Jag såg två Fantom-avkommor igår, dom var riktigt riktigt fina!
var fanns dom.

Det var Mikael Blüchers två föl jag såg Caroline! Jättefina!
det är bara ett som är Fantoms den andra är E tyson
putt
Har ni någon hemsida?
nej det har jag inte.
Hade gärna använt honom på Pearl rek 1.51 om han stått närmre skåne.. vill inte åka så långt nu när hon har föl vid sidan..
vi kanske kommer till skåne något år. men inte detta året.

Närmre skåne så kommer vi med ;)
Vi vill också betäcka med honom fast i år avstår vi också. Om allt går bra kommer våra ston få föl snart och det känns lite långt att åka för ett fö. Men vi återkommer gärna, om vi får, för vi tror speciellt på kombinationen Fantom - Montró.
Antar att ni inte har några planer på att komma upp till mellansverige.
putt
Tilläggas kan att av alla nu aktiva är Fantom Sveriges (Världens) snabbaste hingst -- endast sju år ung!
putt
Ja, som sagt.. Blir de skåne så kommer vi också ;)
putt
putt
Vad är det för betäckninsavgifter på Fantom?
2000kr vid språng och 2000kr vid levande föl. Sen 25 kr dygnet som stoet stor hos oss. Fantom har några platser kvar i år.