Gotlandsruss sökes!
Snart är min shettistid tyvärr slut och vill gå vidare med russ för att ta vara på den lilla ponnytiden man får.
Jag heter Anna Eidegren Beijar, är 14 år och kommer från Umeå. Jag har hållit på med ponnytrav i mer än tre år och innan det så har jag hållit på med ridning. Jag fick min licens för två år sedan och har sedan dess tävlat två shettisar med mycket bra resultat, bland annat har det blivit seger i Dvärgbjörken och Kvarken Racing Cup.
Jag söker en ponny som är född 2009 eller 2010 och ska ha bra travgener. Jag vill gärna hitta en ponny med kapacitet då jag gärna vill ut på banorna tillsammans med ponnyn! :)
Har du en ponny som du vill låna ut eller sälja så tveka inte att höra av dig!
Hej Anna!
Vi kommer att få hem en russvalack f.2009 på inkörning ganska snart. Han har lite annorlunda stam men det finns trav längre tillbaka. Han har en bror som är en mkt omtyckt travskolehäst, en bror som är avelsgdk men ostartad som lämnat 2 mkt goda ponnytravare & ytterligare en bror som deltog i kriteriet och låg som nr 8 i Sverige i början av året som treåring under 2009. Du kan görna höra av dig till mig om detta låter intressant så fixar jag kort när han kommer.
mvh Rebecca

Har ett sto e Raider och u Thyra (rek 2.03, satt i hennes sista start som var i slutet på maj). Milea är född 2010 och är under inkörning. Hon är satt i vagn och det har gått jättebra.
För mer info kan du PMa mig :)

Hej Anna! Jag har en brun valack f 2010 e Darius Roll till salu. Han har samma mamma som Sofia T, som du kanske har sett på Umåker eller Solänget. Den här killen är väldigt nyfiken och framåt, men samtidigt tillgiven och lätt att handskas med. Skicka gärna ett pm om du är intresserad och vill veta mer. Mvh Charlotte